Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2013" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 24.01-11.03.2012 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4170 osób. Zostały zrealizowane wywiady z 1308 osobami.

Na ręcznym hamulcu.
Prognozowany co najmniej 5-proc. spadek tegorocznych wydatków reklamowych wydaje się coraz bardziej realny. Branża nadal jedzie (czy też raczej - stara się) jechać na ręcznym chamulcu, którego zaciąganie zaczęło się kilka lat temu. Na szczęście napływa sporo sygnałów świadczących o tym, że począwszy od trzeciego kwartału, poczujemy – zapewne po upalnym, sennym lecie – orzeźwiający powiew nowych kampanii i projektów z obszaru komunikacji marketingowej. Bardzo sobie tego wszyscy życzymy, a moc życzeń od zespołu redakcyjnego „Media & Marketing Polska” jest tym bardziej intensywna, że „przemawiamy” do naszych Szanownych Czytelników w dniu wyjątkowym – to znaczy w dniu naszych dwudziestych urodzin. Od dwudziestu lat staramy się najlepiej i najobiektywniej opisywać branżowe realia, kibicujemy sukcesom, wspólnie martwimy się porażkami. Dzień naszego jubileuszu zbiega się z kolejną, uroczystą galą, podczas której wręczymy nasze nagrody wiodącym agencjom reklamowym, domom mediowym oraz markom i marketerom. Nasze najważniejsze wyróżnienia trafiły tym razem do agencji DDB, domu mediowego MEC, do firmy Mondelez (dawniej Kraft) oraz do Jacka Balickiego – dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska.
Piotr Pokrzywa
redaktor naczelny


84 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.