Po raz czwarty prezentujemy wyniki badania satysfakcji klientów AGENCJI INTERAKTYWNYCH przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie redakcji "Media & Marketing Polska". Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 24.01-11.03.2012 r.
  BEZPIECZNA JAZDA PO WYBOJACH

Przyspieszający do niedawna internet zaczyna osiągać stałą prędkość. w 2012 r. została przekroczona kolejna symboliczna wartość rynku reklamy online – 2 mld zł. Przebadane agencje wciąż są w dobrej kondycji finansowej.

Różowe okulary, przez które nauczył się patrzeć polski rynek reklamy online, zaczynają matowieć lub – jak mówi branża – reklama internetowa jest w fazie stabilizacji. W okresie permanentnego spadku obrotów w sektorze usług reklamowych internet pozostaje przyczółkiem nadziei. Stabilnym wózkiem na wybojach koniunktury, która przysparza kłopotów innym mediom. Jak wynika z analizy domu mediowego Starlink, I kwartał 2013 r. przyniósł spadek rynku reklamy na poziomie prawie 7 proc. W tym okresie dodatnią dynamikę odnotował wyłącznie internet – wzrost o 7,7 proc.
40 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.