Ostatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym Tempie. Zaczęła odkurzać zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. Pod wieloma względami 2014 r. ma szansę być przełomowy dla OOH, chociaż wyniki sprzedaży od kilku lat nie są zbyt optymistyczne.

– wiaty, badanie, ustawa.

Wiaty, badania i ustawa – bez wątpienia te trzy tematy zaprzątały głowę każdego przedstawiciela branży outdoorowej w ostatnich miesiącach. Środowisko OOH zaczęło działać i zdecydowanie zmierza w dobrym kierunku. Co prawda zakończenie przetargu na wiaty przystankowe trudno zaliczyć jako osiągnięcie – ta sprawa powinna być sfinalizowana znacznie szybciej, ale postawmy przy niej znak „plus” i czekajmy na rozwój wydarzeń. Ustawa o ochronie krajobrazu ma szansę poprawić nie tylko wygląd przestrzeni wokół nas, ale także wpłynąć pozytywnie na odbiór branży przez konsumentów. To również okazja, żeby firmy OOH przeanalizowały swój wpływ na kształt krajobrazu. Z kolei powołanie Instytutu Badań Outdooru (IBO) ma szansę dostarczyć wiarygodnych dowodów na efektywność kampanii.
22 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.