Marketing sevices to potężna branża, bez której żadna kampania, nowy produkt czy nawet marketer nie mógłby zaistnieć na rynku. W skład tej rodziny firm wchodzą tak różne podmioty, jak: firmy fulfilmentowe, letter houses, sprzedawcy baz danych, producenci POS-ów, firmy leasingu sił sprzedaży, call centers, integratorzy SMS, producenci gadżetów. Do tej listy można dołączyć bardziej egzotyczne podmioty jak agencje marketingu zapachowego czy muzycznego.
Jest to najliczniejsza grupa podmiotów na całym rynku komunikacji marketingowej zrzeszająca kilka tysięcy firm. Wiele z nich to gracze mali, wręcz biznesy rodzinne. Czasami są to jednak bardzo duże struktury przewyższające przychodami agencje sieciowe, np. znaczące call center generuje rocznie 30-40 mln zł przychodów.
W tak różnorodnej branży jak marketing services trudno jednoznacznie mówić o kondycji biznesu. Można natomiast wskazać w niej pewne trendy. 25 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.