Raport diagnozuje zjawiska znane jako marketing services, które stają się coraz bardziej popularne wśród polskich marketerów. W raporcie między innymi: - Paczki i e-maile w jednym. Internet miał duży wpływ na branżę marketing services. W efekcie firmy, które do niedawna zajmowały się wyłącznie direct mail, zatrudniają programistów, a agencje interaktywne nierzadko pakują paczki i wysyłają je pocztą.
- Krótka wizytówka. Marketerzy coraz częściej zbierają tylko takie dane o swoich klientach, które są niezbędne do szybkiego kontaktu z nimi.
- Słuchawki i klawitura. Czasy, w których branża call center kojarzyła się wyłącznie z rozmowami telefonicznymi, minęły. Dziś centra realizują także takie usługi jak obsługa klienta za pomocą e-maila czy moderowanie grup dyskusyjnych.
- Tak jak w sklepie. Firmy prowadzące sprzedaż przez internet są świadome, jak ważna jest optymalizacja sklepu online pod kątem jego  użyteczności. Coraz częściej traktują ten problem kompleksowo. 9 stron
Raport w postaci pliku PDF.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.