Będziemy badać!
To już czwarte zestawienie domów produkcyjnych i postprodukcyjnych, które przygotowała redakcja „MMP”. Coraz więcej firm decyduje się na udostępnienie czytelnikom informacji o swoich produkcjach i ofertach. Liczymy, że z roku na rok raport będzie przedstawiał coraz pełniejszy obraz branży filmowej w Polsce. Przekazujemy portrety 18 studiów, które udostępniły nam informację na temat swoich realizacji i prowadzonego biznesu. W tym roku nie realizowaliśmy badania satysfakcji klientów, ponieważ zbyt mało podmiotów odesłało nam listy klientów do ankietowania. Nie bylibyśmy w stanie zrealizować badania, które prezentowałoby wystarczająco dużą część rynku. Nadal jednak prowadzimy konsultacje z branżą i planujemy w przyszłym roku przygotowanie metodologii odpowiadającej na zapotrzebowania rynku i samych studiów. W tegorocznym raporcie przyznajemy wyróżnienia Bomaye, Ilmaticowi, Papaya Films i Propeller Film. W związku z brakiem badania satysfakcji klientów są to wybory redakcji, która kierowała się udostępnionymi danymi, zrealizowanymi projektami oraz wiedzą na temat rynku produkcji filmowej zdobywanej przy tworzeniu materiałów do magazynu „MMP" oraz serwisu MMP24. Wyróżnienie dla reżysera roku jest wynikiem sondy redakcyjnej, którą przeprowadziliśmy wśród studiów i agencji.
Katarzyna Kacprzak
30 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.