Raport „Agencje Public Relations 2021” opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar w dniach 20 lipca - 6 sierpnia 2021 r. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy klientów poszczególnych agencji PR, przekazane do „MMP". Cała lista liczyła 188 kontaktów.
Raport zawiera prezentację wyników badania 18 agencji public relations.

Niech żyje PR!
Po raz czwarty oddajemy w ręce naszych czytelników raport poświęcony branży public relations. Podstawę publikacji stanowi
badanie satysfakcji klienta przygotowane przez firmę Kantar. W tym roku klienci ocenili pracę 18 agencji, część z nich po raz pierwszy
wzięła udział w badaniu, pozostałe to firmy, które od lat regularnie w nim uczestniczą.

W TYM ROKU POSTANOWILIŚMY NAGRODZIĆ AGENCJĘ MSL GROUP ORAZ DWIE WYRÓŻNIĆ – SOLSKI COMMUNICATIONS I HILL+KNOWLTON STRATEGIES. Na co zwracaliśmy uwagę przy wyborze tych najlepszych? Przede wszystkim na ogólną kondycję
firmy, stabilność zatrudnienia, wynik finansowy, zrealizowane projekty, także pro bono, nowe budżety, utracone kontrakty, badanie satysfakcji klienta.
Część osób może zastanawiać taki wybór, ponieważ właściwie od lat lista agencji przez nas nagradzanych jest podobna i są na niej głównie duże podmioty. Nie znaczy to jednak, że nie szukamy nowych wschodzących gwiazd rynku. Widzimy, że jest grupa mniejszych agencji, która z roku na rok rozwija swoją ofertę, realizuje świetne projekty i jest ważnym partnerem dla wielu klientów. Także dlatego rozważamy wprowadzenie od przyszłego raportu podziału w badaniu na dwie grupy agencji: dużych i mniejszych, co pozwoli nam na jeszcze lepsze przyjrzenie się wynikom oceny satysfakcji. (...)

26 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.