DRUGI ODDECH
Oddajemy w ręce Czytelników kolejną już edycję raportu „Rynek Telekomunikacyjny”. Ta kluczowa z punktu widzenia całej gospodarki i naszego codziennego życia branża wciąż pozostaje jedną z najważniejszych także dla rynku reklamowego.

Jak zwykle w tej branży sporo się dzieje. Mieliśmy więc kilka ciekawych roszad personalnych, rozstrzygnęło się kilka ważnych przetargów, dwaj duzi operatorzy wprowadzili nowe platformy komunikacji z rynkiem, także w tym roku przed operatorami stoi wiele wyzwań.
Po dwóch chudych latach w zeszłym roku nastąpiło lekkie odbicie, ale warunki i poziom marż nie pozwalają operatorom na szaleństwa. Bardziej szczegółowo o perspektywach tego rynku przeczytają Państwo w analizie firmy Audytel.
Tytuł Operatora Roku przyznajemy firmie P4, operatorowi sieci komórkowej Play. Tempo i determinacja, z jaką wywalczył on sobie pozycję pełnoprawnego gracza wśród czwórki największych na rynku, budzi szacunek.
W tym roku nie przyznaliśmy natomiast wyróżnienia dla dyrektora marketingu tej branży.
Z uwagą obserwujemy poczynania beniaminka, czyli wirtualnego operatora Virgin Mobile Polska – o jego planach i perspektywach rozmawiamy z dyrektorem marketingu Piotrem Suchodolskim.
O tym, w jaki sposób operatorzy poszukują dodatkowych źródeł przychodów, pisze Witold Tomaszewski, redaktor naczelny Telepolis.pl, natomiast Marek Jaślan z serwisu Telko.in wyjaśnia, dlaczego operatorzy powinni reklamować efekty swoich inwestycji.
Zachęcamy także do lektury analizy wydatków reklamowych branży autorstwa Piotra Gieryszewskiego z domu mediowego SMG Polska. 22 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.