Umarła prasa, niech żyje prasa

Kto rok temu przewidywał, że wydania grudzień 2019 r. będą ostatnimi dla takich tytułów jak „Playboy”, „Cosmopolitan”, „CKMckm”, „Joy”, „Esquire” czy „Harper’s Bazaar”, a „Przyjaciółka”, „Pani Domu” i „Poradnik Domowy” zostaną bez żalu odsprzedane? Kto spodziewał się, że z rynku zniknie „wprost”? czy to oznacza jednak definitywy koniec świata prasy drukowanej?

KOGO OPISALIŚMY W RAPORCIE
W zestawieniu wydawców uwzględniliśmy podmioty, które w portfolio mają minimum jeden tytuł ogólnopolski ze sprzedażą w roku 2019 (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem) powyżej 50 tys. egz., z wykluczeniem tytułów stricte branżowych (np. rolniczych, medycznych i innych). Kilku wydawców nie przesłało nam informacji na swój temat.


 20 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.