FINANSE, EKOLOGIA I AI
Podczas przygotowywania tego raportu zapytaliśmy przedstawicieli studiów produkcyjnych i postprodukcyjnych o to, z jakimi wyzwaniami i zmianami boryka się branża w kontekście przejrzystości rynku oraz odpowiedzialności społecznej i środowiskowej (ESG). Podkreślają oni konieczność raportowania wyników finansowych przez studia produkcyjne oraz potrzebę realnego wdrażania deklarowanych zmian. Studia (z sukcesami) mierzą się z niepewnością rynkową, konkurencją o projekty oraz rosnącymi wymaganiami wobec kreatywności, innowacji i adaptacji technologicznej. Coraz więcej osób oczekuje, żeby informacje na rynku były jasne i zrozumiałe. Kluczową sprawą jest rosnące zapotrzebowanie na przejrzystość.
Aby sprostać temu wyzwaniu, studia produkcyjne powinny regularnie raportować swoje wyniki finansowe. Niestety, co widać również w tegorocznym raporcie, zaledwie ułamek z nich aktualnie udostępnia te informacje. Powoduje to nie tylko trudności w ocenie ich działalności, ale także w podejmowaniu decyzji biznesowych.
W nadchodzącym roku 2024 kwestie związane ze środowiskiem, społeczeństwem oraz odpowiedzialnym prowadzeniem biznesu będą stanowić kolejne wyzwania dla branży. Dodajmy do tego obecne warunki gospodarcze, a przyszłość rynku może być niepewna. Może prowadzić do zaostrzenia konkurencji o projekty.
Jednak przed branżą na pewno dalszy rozwój. Wraz z pojawianiem się nowych platform zwiększy się zapotrzebowanie na treści wideo. Kreatywność, innowacje i rozwijanie umiejętności nadal będą kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.
Katarzyna Kacprzak

50 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.