Raz lepiej, raz gorzej
Śmierć prasy zapowiadano już dwie dekady temu. Przepowiednie się nie sprawdziły.
Zmieniły się jedynie nośniki, z których korzysta czytelnik – papier schodzi na drugi plan, coraz szerzej upowszechniają się media w wersji cyfrowej.
Dziś prasa to medium wielokanałowe, ciągle rozwijające się. W wywiadzie do naszego raportu Renata Krzewska, prezes Polskich Badań Czytelnictwa, zauważa, że na przestrzeni ostatniej dekady zasięg prasy niemal się nie zmienił i wynosi wg PBC i Kantara 85%, podczas gdy w 2013 r. wynosił 85,4%. Zmieniły się rzeczywiście jedynie nośniki czytelnictwa. Dzisiaj 50,2% stanowi prasa drukowana, a 74,5% prasa cyfrowa, czytana dzięki komputerom, telefonom i tabletom. (...)

30 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.