Raport specjalny "Domy Produkcyjne i postprodukcyjne 2019" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 22.11-4.12.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 230 osób.
ROŚNIEMY!
Po raz trzeci oddajemy do rąk czytelników raport dotyczący produkcji i postprodukcji na polskim rynku. Przez ostatnie lata konsultowaliśmy go z branżą i nadal pracujemy nad tym, by był on coraz lepszy. Zdajemy sobie sprawę, że wiele kwestii pozostaje do dyskusji i niezmiennie jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Zależy nam, żeby to podsumowanie, jak w przypadku przygotowywanego przez nas od kilkunastu lat raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", było cenną wskazówką dla branży przy wyborze najbardziej odpowiedniego partnera biznesowego.
Widzimy, że studia post- i produkcyjne stają się coraz ważniejszymi współpracownikami zarówno dla agencji reklamowych, jak i samych klientów. Według danych przygotowanych przez Klub Producentów Reklamowych w tym roku domy produkcyjne zrealizowały 662 produkcje reklamowe, generując 260 mln zł obrotu. 36 proc. tych produkcji powstało na bezpośrednie zamówienie klientów. Jesteśmy przekonani, że warto uporządkować informacje dotyczące firm, które zajmują coraz ważniejsze miejsce w budżecie każdej z marek.
W tegorocznym raporcie przede wszystkim postanowiliśmy wprowadzić jasny podział na domy produkcyjne i postprodukcyjne. W związku z tym przygotowaliśmy różne zestawy pytań dla obu typów studiów w badaniu, które przeprowadził Kantar Millward Brown.
Przekazujemy portrety 17 firm, które zdecydowały się podzielić informacjami na temat swojego biznesu. Części z nich nie udało nam się, niestety, przebadać. Wyróżnienia dla domów pochodzą od redakcji „MMP". Przy ich przyznawaniu kierowaliśmy się wynikami badania satysfakcji klientów Kantar Millward Brown, danymi z ankiet rozesłanych przez redakcję oraz naszą wiedzą o rynku produkcji filmowej, jaką zdobywamy, przygotowując materiały do magazynu „MMP" i serwisu MMP24.
Z kolei wyróżnienia dla reżysera, kostiumografa, scenografa to wynik sondy redakcyjnej, jaką przeprowadziliśmy wśród studiów i agencji. Katarzyna Kacprzak

34 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.