Nadawcy to za mało NIKT CHYBA NIE SPODZIEWAŁ SIĘ, ŻE ZMIANY NA RYNKU TELEWIZJI I WIDEO W OSTATNICH MIESIĄCACH NABIORĄ TAKIEGO TEMPA. Mam na myśli nie tylko zmiany na wysokich stanowiskach menedżerskich u największych nadawców TV, skromniejszą niż zazwyczaj ofertę programową głównych graczy, rosnący katalog nowych seriali (również polskich), mimo strajku scenarzystów w Hollywood, czy wreszcie przetasowania wśród graczy streamingowych (Viaplay, VOD.pl), szybki rozwój modelu AVoD i coraz odważniejsze próby z addressable TV. To wszystko ważne zjawiska, które bez wątpienia znacząco wpłyną na krajobraz multiscreen. Ale jest jedno zjawisko nadrzędne, które trzeba dostrzec: coraz bliższa i coraz szersza współpraca nadawców, dystrybutorów i producentów kontentu. Możemy tu już mówić o pełnej symbiozie. Wszystkie te zjawiska bierzemy pod lupę w naszym dorocznym raporcie. W tym roku, podczas prac nad raportem, w jeszcze większym stopniu odczuliśmy, że termin „nadawcy” zmienia się, jak jeszcze niedawno takie słowa, jak „galeria” czy „wydawcy”. Rewolucja puka do naszych drzwi. I to najprawdopodobniej już od środka.

Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska”. Raport zawiera opisy:
TV: TV4 (Czwórka), TVN, Telewizja Polska, Telewizja Polsat, Warner Bros. Discovery w Polsce, Telewizja Puls, Canal+ Polska;
VoD: HBO Max, Netflix, Disney+, Canal+ Online, Player;
Radio: Grupa Eurozet, Grupa RMF, Grupa ZPR Media, Polskie Radio. 36 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.