Pod presją
CZY PRACA W PRODUKCJI FILMOWEJ MUSI WIĄZAĆ SIĘ Z PRESJĄ?
W naszym raporcie czytelnik znajdzie m.in. bardzo ciekawy wywiad z Kacprem Sawickim, szefem Papaya Films. Jak wiemy, to właśnie ta firma znalazła się ostatnio w ogniu krytyki – przede wszystkim w sieci. Główne zarzuty adwersarzy, przeważnie anonimowych, to brak dbałości o pracowników i tworzenie reklam dla korporacji niszczących środowisko. Kacper Sawicki broni swojej firmy, ale mówi także, że odbiera wszystkie te głosy jako wyzwanie dla całej branży produkcji filmowej, a nawet dla całego środowiska reklamowego. Nie rozgrzeszamy Papai „za ładne oczy”, trudno się jednak ze stanowiskiem szefa firmy nie zgodzić. Bardzo źle się stało, że branża producentów doprowadziła do sytuacji, w której nie ma forum, które mogłoby stanowić miejsce do dyskusji na wszelkie gorące tematy. Odejście prawie wszystkich członków z Klubu Producentów Reklamowych dowodzi, że środowisko jest podzielone. A przecież jest o czym dyskutować, bo produkcja to proces, który przebiega zwykle pod dużą presją czasu, jest bardzo wymagający dla pracowników i podwykonawców. Tak w reklamie było zawsze. Ale teraz trzeba dostrzec też nowe zjawiska: pandemię i boom serialowy. Pandemia – jak już wiemy – może zakłócić produkcję, wielość projektów serialowych – skomplikować ją. Seriale są często produkowane przez te same studia i wykorzystują zasoby tych samych poddostawców co rynek reklamowy. Na wizerunku branży, która odnosi wielkie sukcesy, pojawiła się rysa.
Branża ma o czym rozmawiać i nie jest to na pewno wyzwanie dotyczące jednego studia.

Tomasz Wygnański Raport zawiera opisy 19 firm. 18 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.