Roszady, fuzje, regeneracja Odchudzanie portfolio, przejęcia konkurencyjnych wydawców, zmiany personalne i bunt zespołu, skromniejsze zyski reklamowe – tym żyła branża wydawnicza w ostatnich kilkunastu miesiącach.
Nasze doroczne nagrody w raporcie „Wydawcy” za aktywność w ostatnim roku otrzymały Wydawnictwo Bauer, „Gazeta Wyborcza” z portalem Wyborcza.pl i Onet. Onet stanowi najpopularniejsze źródło codziennych informacji dla milionów polskich internautów, „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl stale inicjują zmiany i podnoszą poprzeczkę wydawniczą, a Bauer od 30 lat konsekwentnie i z sukcesem wprowadza w życie strategię tradycyjnego wydawcy prasowego.
W raporcie przedstawiamy portrety najważniejszych graczy na naszym rynku – wydawców prasowych i cyfrowych, a także serwisy internetowe. Dodatkowo rozmowa z szefową Grupy NaTemat, która przybliża nietuzinkową strategię i formułę codziennego serwisu internetowego. Jaki był miniony rok dla wydawców? Przede wszystkim to był czas odbudowywania biznesu po ponad dwóch latach pandemii. Rok kolejnych zmian w obrębie oferty, cyfryzacji, budowania pozycji w digitalu. – To był trudny rok z uwagi na gigantyczne wzrosty cen papieru i energii, które stawiały wydawców przed nowymi wyzwaniami i zmusiły do poniesienia cen drukowanych tytułów – mówi Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauer Media. (...)

21 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.