Raport specjalny "Raport Agencje Marketing Services i Digital 2020" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 9.03-8.04.2020 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2774 osób. W raporcie znajdują się opisy 18 agencji marketing serwices oraz 15 agencji digital.   Specjaliści poszukiwani

W tym raporcie wracamy do nazwy marketing services. Nie bez powodu.
Ten raport ma nieco zmienioną formułę. Agencje z ofertą 360 stopni i te sprzedające głównie usługi kreatywne zaprezentowaliśmy przed miesiącem, razem z klasycznymi agencjami reklamowymi ATL. Tu znajdziemy natomiast agencje specjalistyczne zarówno digitalowe (w drugiej części), jak i te specjalizujące się w innych usługach, które wcześniej nazywaliśmy agencjami marketingu zintegrowanego czy BTL. Uważamy, że obecnie uniwersalna nazwa marketing services określa tę branżę jednak najlepiej.
A jest to branża bardzo ciekawa. Znajdziemy tu zarówno agencje realizujące typowe promocje, aktywacje, jak i firmy realizujące skomplikowane wieloletnie projekty programów lojalnościowych, firmy pracujące na dużych zbiorach danych. Właściwie wszystkie z prezentowanych tu agencji to mocno zdigitalizowane podmioty, niezależnie od swojej podstawowej specjalizacji. WIELE NARZĘDZI
Ubiegły rok był dla marketing services bardzo dobry. Branża ta rosła z całym rynkiem reklamy. Zwłaszcza zapotrzebowanie na bardziej zaawansowane usługi jak skomplikowane programy lojalnościowe B2B i B2C było duże. Także loterie i akcje promocyjne wymagają wsparcia agencyjnego, choćby dobrej obsługi prawnej, logistyki nagród, nie mówiąc o mechanice i kreacji. Trzeba zadać sobie pytanie, jaki będzie wpływ pandemii na marketing services. Na pewno część usług związanych z działaniami w sklepach, w terenie, eventami uległa wygaszeniu. Została zastopowana przez marketerów z powodu regulacji prawnych, ale także zwyczaju ścinania wszelkich niestandardowych aktywności w trudnych czasach.
Z drugiej jednak strony jest wiele usług, na które wciąż jest zapotrzebowanie. Wszelkie efektywne akcje wsparcia sprzedaży B2B i B2C będą potrzebne w razie ewentualnego spowolnienia popytu. Wiele agencji wyrosłych z BTL ma także szerokie kompetencje cyfrowe, pozwalające na udział w projektach związanych z e-commerce czy komunikacją digital. NA TRUDNIEJSZE CZASY
Najlepszym przykładem agencji nowej generacji jest H2H.tech nasza Agencja Roku. Trzon jej oferty to projektowanie customer experience oraz praca z danymi. Ma w ofercie programy lojalnościowe, CRM, komunikację digital, ale także akcje wsparcia sprzedaży bardziej ad hoc. Do tego dobrą kreację i świetną strategię. To prawdziwy doradca marketera, na wskroś nowoczesny, potrafiący zaproponować różne narzędzia.
Tak będzie wyglądać marketing services przyszłości. Niezależnie od tego, jakie będą w najbliższych miesiącach nastroje na rynku, klienci będą potrzebować takich właśnie partnerów.
62 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.