W raporcie "Marka i Marketer Roku 2011": Nie zmarnować okazji
Ledwo marketerzy odetchnęli z ulgą po kryzysie, a już niektórzy mówią o możliwym jego drugim dnie. Ostatnie miesiące były jednak dobrym czasem dla budowania marek, czego dowodem są wyróżnione przez nas brandy i firmy.

Knorr
Dzięki inwestycjom w innowacje i reklamę marce udalo się odzyskać utraconą na rzecz Winiar pozycję lidera w kategorii fiksów. Palmę pierwszeństwa dzierży też jednak w innych segmentach rynku, w których jest obecna.

Carlsberg Polska
Jeszcze kilka lat temu o Carlsbergu mówiło się jako o firmie, która "zmarnowała markę Okocim". Pojawiły się nawet pogloski o możliwym wyjściu Duńczyków z Polski. Firma jednak nie dala za wygraną i postawiła na nogi właściwie wszystkie swoje brandy.
16 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.