KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK KUPIŁ
Wskaźnik viewability reklam internetowych to coraz gorętszy temat. Z ostatnimi danymi firmy Meetrics rozprawiają się mediowcy. body,div,table,thead,tbody,tfoot,tr,th,td,p { font-family:"Liberation Sans"; font-size:x-small } a.comment-indicator:hover + comment { background:#ffd; position:absolute; display:block; border:1px solid black; padding:0.5em; } a.comment-indicator { background:red; display:inline-block; border:1px solid black; width:0.5em; height:0.5em; } comment { display:none; }

MARKA Z CZŁOWIEKIEM
Internetowi influencerzy nadal są na fali. Marki przy wyborze internetowego ambasadora muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.

RADIO TO DZISIAJ COŚ WIĘCEJ
Eurozet nie jest tylko czołową grupą radiową w polsce. Z każdym miesiącem rozbudowuje swój potencjał na rynku online. W lipcu br. grupa po raz pierwszy została liderem wśród internetowych serwisów stacji radiowych pod względem liczby realnych użytkowników.

TRUDNE ŻYCIE BEZ FACEBOOKA
Chociaż inne serwisy dają ciekawe możliwości, realnej konkurencji dla facebooka na razie nie widać.

START-UP O WIELU TWARZACH
Software i analiza danych to oczywiste obszary zainteresowań branży marketingowej, w których start-upy oferują niestandardowe rozwiązania. Innowacje hardware’owe wymagają wybiegania w przyszłość i sięgania po większe zasoby, zarówno finansowe, jak i ludzkie. Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania – i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

WALKA O WIDZA
Czy portale są już realnym konkurentem dla stacji telewizyjnych? Kto z tej batalii wyjdzie zwycięsko?

KONTENT, ALE JAKI?
Badanie Havas Soil to próba odpowiedzi na pytania, jakie preferencje dotyczące treści mają respondenci w poszczególnych aspektach swojego życia, takich jak zdrowie, rodzina czy praca. Sprawdza również motywacje w poszukiwaniu kontentu (rozrywka, emocje, edukacja, informacja, pomoc) oraz aspekt kulturowy komunikacji do poszczególnych grup odbiorców.


23 strony
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.