W numerze między innymi:

• Żyję mocno i świadomie
Mimo trwającej pandemii on rozwija skrzydła. Znalazł się na liście 100 najlepszych szefów kuchni świata, został okrzyknięty szefem przyszłości, a jego restauracja Bottiglieria 1881 jest obecnie jedyną w Polsce odznaczoną gwiazdką Michelin. Swoich kolejnych planów PRZEMYSŁAW KLIMA nie chce jeszcze ujawniać, ale zastrzega, że miniony rok nie był szczytem jego możliwości.

• „Food Service” i OuiChef.pl z nagrodą Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej AIG Prix Multimedia
„Food Service” i OuiChef.pl jako pierwsze i jedyne tytuły branżowe otrzymały nagrodę AIG Prix Multimedia za szczególne zasługi w promocji gastronomii na polskim rynku. Laury przyznaje Międzynarodowa Akademia Gastronomiczna w Paryżu na wniosek Akademii Gastronomicznej w Polsce.

• Jedzenie na pocieszenie
„Mózgi na łące”, „Kubełek KFS” czy „Dorsz z masełkiem i frytami” to tylko kilka przykładów nazw wegańskich dań z karty gdyńskiego Syto – miejsca, które w ciągu roku stało się jednym z najbardziej popularnych na streetfoodowej mapie Trójmiasta. Na czym polega fenomen lokalu – zdradza nam MICHAŁ LEWIŃSKI, szef kuchni Syto.

• Gastronomia od nowa
Podobno umowy powinno się zawierać nie na dobre, ale na złe czasy. Gastronomia niewątpliwie ma za sobą i przed sobą trudne miesiące. To dobry moment, by przemyśleć zasady współpracy z dostawcami, sprawdzić, jakie wsparcie można od nich uzyskać i jak dzięki ich pomocy zaoszczędzić na kosztach prowadzenia biznesu.

• Jak odnaleźć się w postpandemicznym gastroświecie?
Jeszcze wiosną, tak jak inni, zastanawiałem się, jak będzie wyglądał powrót do pracy po otwarciu lokali gastronomicznych. Obawiałem się, że rzeczywistość branży może okazać się mało kolorowa. Czy słusznie i czy w ogóle cokolwiek się zmieniło w barowym uniwersum?

84 strony

W CZASIE WAKACJI ZAPRASZAM NA STRONĘ WWW.OUICHEF.PL, NA KTÓREJ ZNAJDZIECIE BIEŻĄCE INFORMACJE NT. GASTRONOMII

O d momentu majowego odmrożenia gastronomia pisze swoją historię na nowo. Przechadzając się ulicami miast, widzimy, że sytuacja wróciła do normy – goście zapełnili restauracyjne stoliki, a do niektórych lokali ustawiają się kolejki. Łącząc to z dużym spadkiem zachorowań na koronawirusa, możemy z optymizmem patrzeć na sytuację branży HoReCa w Polsce. Przynajmniej przez najbliższe tygodnie...
Należy jednak zajrzeć głębiej, bo przetasowania nastąpiły zarówno w sferze zatrudnienia, jak i relacji z dostawcami. W specjalnym raporcie, który publikujemy na s. 30 tego wydania „Food Service”, piszemy o pandemicznych przemianach, z jakimi mierzą się restauratorzy w obszarze codziennego funkcjonowania lokalu. Renegocjacje z dostawcami, nowe trendy, wyśrubowane standardy higieny, odpowiednie wyposażenie czy nowości technologiczne – warto zapoznać się z tymi informacjami, by w trakcie letniego sezonu myśleć przede wszystkim o zadowoleniu gości, a nie o przepisach czy rozporządzeniach.
Ten numer „Food Service” jest wyjątkowy ze względu na okładkowego bohatera, którym jest Przemysław Klima. On i jego restauracja Bottiglieria 1881 to obecnie jedyne miejsce w Polsce odznaczone gwiazdką Michelin. Jak udało mu się ją zdobyć? W jaki sposób przetrwał pandemię? I czy ponosi jakieś koszty swojego sukcesu? Wywiad do przeczytania na s. 22. W czasie wakacji zapraszam na naszą stronę www.ouichef.pl, na której znajdziecie bieżące informacje z restauracyjnego świata.
Do zobaczenia!



Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.