W numerze między innymi:

• Gastronomia w pandemii
Portal OuiChef.pl oraz magazyn „Food Service” wraz z partnerami włączyły się w pomoc dla lokali gastronomicznych dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa.

• Jak COVID ukształtuje gastronomię? Oto, co musimy zmienić!
Mamy, co mamy, czyli lockdown. Z powodu blokady działalności branża gastronomiczna przechodzi największy kryzys od czasów transformacji ustrojowej. Dopiero katastrofa uwidacznia, jak jest słaba i nieodporna na turbulencje. Dotyczy to przede wszystkim lokali niesieciowych.

• Jak przetrwać w czasie recesji?
Sytuacja gospodarki jest dramatyczna. Jesteśmy świadkami globalnej przemiany i restrukturyzacji biznesów oraz całych społeczeństw. Poniższe wskazówki kieruję do tych, którzy jeszcze nie stracili nadziei i wierzą w powrót do normalności. Pozostańcie silni w obliczu katastrofy i stawiajcie stanowcze kroki! Bądźcie zdrowi i nie traćcie tego, co najcenniejsze – empatii oraz racjonalnego myślenia.

• Komunikacja w okresie przestoju
Czy komunikować się z gośćmi, gdy restauracja funkcjonuje w ograniczonym zakresie lub w ogóle nie działa? Absolutnie tak! Kiedy minie pandemia, kluczem do sukcesu będzie to, czy klienci pamiętają o waszych lokalach. Jak sprawić, by chcieli do nich wrócić?

• W czasie pandemii ulgi są niezbędne
Wakacje kredytowe, wakacje terminalowe, rozszerzone gwarancje i e-gwarancje oraz zdalne podpisywanie umów – banki starają się pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przeżyć najtrudniejszy czas.


84 strony

NIKT NIE WIE, KTÓRY SPOSÓB RADZENIA SOBIE Z OBECNĄ SYTUACJĄ JEST NAJLEPSZY

Ta sytuacja przypomina wojenny poligon” – mówią restauratorzy, z którymi rozmawiam o aktualnej sytuacji w gastronomii. Jest grupa, która nadal „walczy”, inni zdecydowali się „wywiesić białą flagę”. Tych zamknięć będzie niestety coraz więcej i aż dreszcz nas przechodzi, gdy widzimy, że nawet ci, o których myśleliśmy, że świetnie dają radę, zmuszeni byli skapitulować. Być może jednak była to mądra decyzja, bo duża część przedsiębiorców przyznaje, że w przypadku zamkniętej dla gości restauracji prowadzenie usługi dowozów nie jest w stanie utrzymać lokalu i jego zespołu. Szczególnie jeśli nigdy wcześniej jej nie oferowali.

Jak widać, COVID-19 rysuje różne scenariusze i właśnie nimi zajęliśmy się w tym wydaniu „Food Service”. Chciałabym napisać, że dajemy wam gotowe rozwiązania, które możecie wdrożyć w swój biznes i które na pewno przyniosą poprawę. Ale nikt z nas nie wie, który sposób radzenia sobie z obecną sytuacją jest najlepszy. Podsuwamy więc rozwiązania zarówno od naszych ekspertów, jak i restauratorów z nadzieją, że was zainspirują, popchną do słusznych decyzji, coś naprawią. Jeśli zaś macie pytania, możecie je zgłosić w formularzu zamieszczonym na naszej stronie: www.ouichef.pl w nowej zakładce Koronawirus. Wspólnie z ForRest Projekt oraz partnerami prowadzimy tam akcję dla restauracji polegającą na pomocy merytorycznej. Odpowiadamy na wasze pytania dotyczące finansów, pracowników, prawa w ciągu 24 godzin. Zachęcam do kontaktu.


Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.