¬ Dla lepszego świata.
Ich nazwisko to marka z 25-letnią tradychą na polskim rynku gastronomicznym. Brzmi archaicznie? A przecież to właśnie Kręgliccy zapoczątkowali ideę slow foodu i tak popularne dziś targi ze zdrową żywnością. To w ich restauracjach Polacy uczyli się kuchni etnicznych, by dziś na nowo odkrywać piękno rodzimej kuchni. O tym, jak skutecznie łączyć biznes z pionierstwem, opowiadają Agnieszka i Marcin Kręgliccy.

¬ Food design. Co ma do zaoferowania branży gastronomicznej?
Food design, mimo że to dyscyplina bardzo łoda, staje się coraz bardziej popularny. Warto więc przyjrzeć się temu, czym jest i jakie wymierne korzyści może przynieść.

¬ Łyżka inspirowana kształtem ośmiornicy..
Z projektantem Danielem Moliną rozmawiamy o tym, jak jedna kolacja w Elbulli przerodziła się w długoletni projekt współpracy z ojcem kulinarnej rewolucji - Ferranem Adrią.

¬ Top Chef musi być trochę showmanem.
O tym, dlaczego w telewizji liczy się dystans, kreatywność i charakter, rozmawiamy z Janem Kępińskim, założycielem firmy Jake Vision, produkującej m.in. program "Top Chef" dla telewizji Polsat.

¬ Tydzień w El Celler de Can Roca.
Z Piotrem Ślusarzem, półfinalistą programu "Top Chef", rozmawiamy o tym, jak wygląda staż w najlepszej restauracji na Świecie.

¬ Stawiamy na markę.
Ikona polskiego cukiernictwa, marka A. Blikle wyznacza nowy kurs na rynku, łącząc tradycję i nowoczesność. O modelu franczyzowym marki opowiada Marcin Rydzewski, dyrektor sprzedaży.

 

Na okładce noworocznego wydania „Food Service” wita Państwa rodzeństwo Kręglickich – Agnieszka i Marcin. Maciej Nowak powiedział niedawno, że era gastronomii restauratorów dobiega w Polsce końca, ustępując pierwszeństwa mistrzom kulinarnym, jednak mam nieodparte wrażenie, że Kręgliccy cały czas nadają rytm polskiemu rynkowi gastronomicznemu. Jeśli przyjrzeć się biznesowi, jaki od 25 lat prowadzą w Warszawie, zobaczyć można, że byli pionierami wielu inicjatyw, które dziś zdobywają popularność i naśladowców. Wystarczy wspomnieć specjalizującą się w podrobach restaurację Piąta Ćwiartka, trwający od trzech lat targ ekologicznej żywności w Fortecy, wysokiej jakości catering czy też wprowadzenie na polski rynek lokali z kuchnią etniczną. To Kręgliccy wraz z ich najbardziej znaną szefową kuchni Agatą Wojdą czterokrotnie zdobyli prestiżowe wyróżnienie BIB Gourmand przyznawane przez Przewodnik Michelin. Ich recepta na sukces? Wiarygodność, dobór odpowiednich ludzi i przejrzysty system oceny pracy restauracji. Swoim doświadczeniem Agnieszka Kręglicka zgodziła się podzielić podczas naszej konferencji „Czas na zmiany”, która odbędzie się 23 stycznia 2014 r. w warszawskim hotelu Sheraton. Na stronie 6 znajdą Państwo listę zaproszonych na to wydarzenie prelegentów oraz tematykę, jaką będziemy poruszać podczas dyskusji panelowych. Lista ekspertów ciągle się porzesza, aktualne informacje znajdują się na stronie internetowej: konferencje.media.com.pl/czasnazmiany. Będzie to pierwsze tak prestiżowe spotkanie liderów branży gastronomicznej w Polsce. W gronie specjalistów kulinarnych (m.in. Paweł Oszczyk, Marta Gessler czy Joanna Ochniak), a także specjalistów od marketingu i PR będziemy dzielić się wiedzą dotyczącą różnych aspektów promowania restauracji. Dlaczego warto stworzyć ciekawą identyfikację wizualną, jak poprzez kulinaria wypromować region, jak uniknąć błędów w komunikacji internetowej czy wreszcie dlaczego warto szkolić się w profesjonalnych szkołach gastronomicznych – odpowiedzi na te pytania usłyszą Państwo podczas naszej konferencji. Jeśli jeszcze nie zdecydowali się Państwo otworzyć własnego biznesu gastronomicznego lub brakuje Państwu inspiracji do odświeżenia wizerunku swojej kawiarni, bistro czy sieci pizzerii – zapraszamy na spotkanie z ludźmi, którzy są praktykami branży HoReCa na co dzień. W marketingowe arkana wprowadzi nas natomiast Agnieszka Małkiewicz, współorganizatorka wydarzenia, oraz prof. dr hab. Teresa Taranko z SGH, uczelni, która objęła patronat merytoryczny nad konferencją. Mam nadzieję, że nasza konferencja będzie udaną inauguracją 2014 r. i pełni motywacji oraz chęci współpracy będziemy rozwijać polską scenę kulinarną. Czego serdecznie Państwu życzę.

Agata Godlewska
redaktor naczelny
"Foodservie"
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.