W numerze między innymi:

• Fantazja na warzywa
Gospodarstwo Ludwika Majlerta znane jest wszystkim szanującym się szefom kuchni i foodies w Warszawie. Po szparagi, kwiaty cukinii czy młody bób pielgrzymują zarówno rodziny z dziećmi, jak i restauratorzy. Niszowe warzywa uprawiane przez pana Ludwika stają się głównymi bohaterami kart dań w najlepszych restauracjach stolicy.

• Przepraszamy, z powodu koronawirusa zamknięte
Koronawirus, pandemia, lockdown. Restauracje kazano zamknąć dla gości. Gdy poluzowano restrykcje, okazało się, że wiele lokali nie otworzyło się na nowo. Nawet tych kultowych. Czy zdusiły je czynsze, zabił strach, czy zamknięto je z braku perspektyw?

• Pandemia matką wynalazków
Wymuszone przez pandemię koronawirusa obostrzenia dotyczące działalności gastronomii były trudną próbą dla restauratorów i szefów kuchni. Ale z drugiej strony – okazją do wykazania się pomysłowością. Które z „kryzysowych” patentów mają szansę się sprawdzić także w „nowej” normalności?

• Nobu Warsaw – połączenie smaków i emocji
Jak pogodzić kreatywność z powtarzalnością? O wyzwaniach, składnikach, rekrutacji i umami rozmawialiśmy z szefem kuchni restauracji Nobu Yannickiem Lohou i szefem sushi Artemym Lopatinem.

• Wizytówka Google – wasz darmowy marketing
Obecność marki w internecie jest kwestią kluczową, bo ludzie w coraz większym stopniu polegają na swoich smartfonach. Właściciele restauracji powinni zadbać o to, aby klienci,
dla których źródłem informacji są głównie wyszukiwarki internetowe, mogli łatwo znaleźć ich ofertę. Jednym z pomocnych narzędzi może być wizytówka Google.


88 stron

NAD MORZEM ZAPOMNIAŁAM, ŻE KORONAWIRUS KIEDYKOLWIEK ISTNIAŁ

Rzeczywistość jakby się nam rozczłonkowała. Jednym torem poszły przepisy nałożone na gastronomię, dotyczące dystansu społecznego i noszenia maseczek, drugą, swobodniejszą, drogę wybrali goście i obsługa restauracji. W minionym miesiącu odwiedziłam kilkanaście lokali gastronomicznych, w Warszawie i na Helu, i muszę przyznać, że szczególnie nad morzem zapomniałam, że koronawirus kiedykolwiek istniał. Czy to dobrze, czy to źle – niech każdy oceni we własnym sumieniu.
W Nowym Jorku burmistrz ogłosił, że powrót do jedzenia we wnętrzach restauracji, który miał nastąpić 6 lipca, został przełożony na czas nieokreślony. Decyzja jest odpowiedzią na alarmujący wzrost liczby przypadków COVID-19 w całym kraju. Branża stoi więc przed bardzo trudnym dylematem. Desperacko chce odrabiać straty z okresu lockdownu, a jednocześnie (mam nadzieję) nie chce stać się ogniskiem wirusa. „Rozsądek podpowiada nam, żeby nie ryzykować zdrowia i szczęścia, dlatego wraca- my do okienka, to znaczy sprzedajemy nasze dania tylko i wyłącznie na wynos” – ogłosiła kilka dni temu ekipa stołecznego Lokalu na Rybę. Jeśli to faktycznie pierwsza jaskółka zapowiadająca masowy krok w tył, to możemy spodziewać się jeszcze większych przetasowań na rynku gastro niż dotychczas.


Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.