Moc inicjatyw

BEZ KOLEJNYCH WDROŻONYCH POMYSŁÓW, USPRAWNIEŃ, INICJATYW, KONCEPTÓW (ITD.) NIE MA ROZWOJU FIRMY. Z TYM ZGODZI SIĘ KAŻDY MNIEJSZY I WIĘKSZY PRZEDSIĘBIORCA, NIE TYLKO Z RYNKU DETALICZNEGO. JAK JE ZATEM WYGENEROWAĆ I WDROŻYĆ?

„Jedną z zasad definiujących naszą kulturę organizacyjną jest zasada 3W, wpisana w nasz kodeks. Mówi ona, że jako sieć, jedna całość, wspólnie tworzymy biznes, czyli odbywa się współtworzenie, współdecydujemy o jego kierunkach rozwoju i kluczowych działaniach, a także wspólnie odpowiadamy – głównie przed klientami – za efekty podejmowanych decyzji” – to sposób działania Lewiatan Holding, któremu szefuje Robert Rękas, bohater okładki październikowego wydania „Handlu”.
Tłumaczy, że na poziomie operacyjnym powyższa idea realizowana jest przez zespoły doradcze, które mają rolę opiniotwórczą. Tj. wypowiadają się o kluczowych projektach, działaniach istotnych dla całej sieci, a w ich skład wchodzą przedstawiciele spółek regionalnych i przedsiębiorców, dzięki czemu realizowane przez sieć działania są spójne z oczekiwaniami i właścicieli sklepów, i spółek. Do tego podobne zespoły działają w każdej ze spółek regionalnych Lewiatana.
To jeden ze sposobów na wymyślanie, rozwijanie i wprowadzanie inicjatyw. Inny to skorzystanie z konkretnych rozwiązań, które już widać na rynku (jeden nie wyklucza też oczywiście drugiego). I tak do przemyślenia pozostawiamy Państwu np. system refill, o którym w felietonie Tomasza Wygnańskiego, redaktora naczelnego naszego siostrzanego tytułu „Media Marketing Polska”.
„Inicjatywą” nie lada były też „spożywcze placówki pocztowe”. Jak w czasie, gdy już prawie każdy nią jest, patrzą na handel w niedzielę detaliści? O tym w Głosie branży.
A o inicjatywach mniejszego rozmiaru, bo chociażby takich w zakresie układania półki w sklepie, w raporcie Hit Handlu – merchandising.
Z nadzieję, że zaciekawimy Państwa kolejnymi treściami – do usłyszenia, zobaczenia, przeczytania i posłuchania!



Michalina Szczepańska






redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Handel Extra",
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konkurs Hit Handlu
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Handel"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Handel

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 VFP Communications Ltd.