- Znów wschodzi słońce. Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice, z zadowoleniem mówi o wzroście rynku soków, nektarów i napojów i mocnej na nich pozycji Tymbarku i Kubusia.

- Demokracja w sieci. Ponad 90 proc. sklepów sieci Detal Warmia-Mazury graniczy z Żabkami. - Mimo tak ogromnej konkurencji nie myślimy o przetrwaniu, ale o rozwoju - mówi Sylwia Barbarowicz, dyrektor zarządzjąca siecią.

- Stawiamy na bogatą ofertę. Dr Gerard wciąż inwestuje, dzięki czemu może tworzyć nowe receptury i formy wypieków. Poszerza ofertę, asortyment obejmuje już kilkaset pozycji.

- Od września do marca. Środki na przeziębienie i grypę to największa kategoria leków dostępnych bez recepty (OTC) w aptekach. Świetnie sprzedają się też poza aptekami, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym.

- Hity rozdane. Po raz 13. wyróżniliśmy najlepszych. Uroczystość wręczenia nagród za sprzedażowe hity odbyła się 24 września w urokliwej restauracji Belvedere w stołecznych Łazienkach Królewskich.

82 strony

Jesteśmy wszędzie

“Handel” jest pierwszym czasopismem handlowym w Polsce dostępnym już na wszystkich urządzeniach mobilnych z systemami Google Android, Apple iOS, a także przez przeglądarki internetowe. Zatem już ten numer mogą Państwo czytać, korzystając z wszelkich urządzeń mobilnych, ale oczywiście proszę nie zapominać o wersji drukowanej. Bo nic nie zastąpi szelestu kartek, zapachu zadrukowanego papieru, wygody czytania w „normalnym” formacie. Szczególnie jeśli mamy do czynienia z czasopismem ciekawym, inspirującym, z nowoczesnym layoutem. Taki właśnie cel zawsze stawiamy sobie, przygotowując każdy kolejny numer, także ten. Zupełnie odmieniony, tak aby jeszcze lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Choć, tak jak mówi w wywiadzie Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, ciągle uważam, że najlepsze „5 minut” jeszcze przed nami. Szczególnie cieszy mojego rozmówcę rosnąca po okresie spadków sprzedaż soków i napojów niegazowanych. Problemem, nie tylko Maspeksu, są mocno zmienne ceny surowców rolnych. Właściciele sklepów także mają problem z cenami dostawców w sytuacjach, gdy dyskonty czy też mocne sieci mniejszych sklepów wprowadzają promocje cenowe. Uczestnicy dyskusji w artykule „Walka z wiatrakami” zauważają, że zjawisko to ostatnio nasila się.
redaktor naczelny,

Barbara Mikusińska-Ozdobińska
redaktor naczelny
"Handel"
Barbara Mikusińska-Ozdobińska

  • O magazynie

    Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.

  • Gdzie znajdę najnowsze wydanie?

    Wejdź na stronę: www.e-wydania.media.com.pl
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konkurs Hit Handlu
    Kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Kontakt w sprawie reklamy

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Handel"
    kontakt w sprawie reklamy:

    Anna Piskorz Dorota Fabiszewska

  • Kontakt z Redakcją

    Joanna Hamdan

  • Historia magazynu

       Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.

       W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
    Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.

       Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.

       Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.

    Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.