-
Magazyn "Handel"
4 (370) 2021-4
-
Magazyn "Handel"
9 (404) 2024-09-18
-
Magazyn "Handel"
7-8 (403) 2024-08-20
-
Magazyn "Handel"
6 (402) 2024-06-18
-
Magazyn "Handel"
5 (401) 2024-05-20
-
Magazyn "Handel"
4 (400) 2024-04-17
-
Magazyn "Handel"
3 (399) 2024-03-18
-
Magazyn "Handel"
2 (398) 2024-02-12
-
Magazyn "Handel"
12-1 (397) 2023-12-11
-
Magazyn "Handel"
11 (396) 2023-11-13
-
Magazyn "Handel"
10 (395) 2023-10-10
-
Magazyn "Handel"
9 (394) 2023-09-11
-
Magazyn "Handel"
7-8 (393) 2023-07-25
-
Magazyn "Handel"
6 (392) 2023-06-12
-
Magazyn "Handel"
5 (391) 2023-05-15
-
Magazyn "Handel"
4 (390) 2023-04-11
-
Magazyn "Handel"
3 (389) 2023-03-10
-
Magazyn "Handel"
2 (388) 2023-01
-
Magazyn "Handel"
12-1 (387) 2022-12
-
Magazyn "Handel"
11 (386) 2022-11
-
Magazyn "Handel"
10 (385) 2022-10
-
Magazyn "Handel"
9 (384) 2022-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (383) 2022-7
-
Magazyn "Handel"
6 (382) 2022-6
-
Magazyn "Handel"
5 (381) 2022-5
-
Magazyn "Handel"
4 (380) 2022-4
-
Magazyn "Handel"
3 (379) 2022-3
-
Magazyn "Handel"
2 (378) 2021-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (377) 2021-12
-
Magazyn "Handel"
11 (376) 2021-11
-
Magazyn "Handel"
10 (375) 2021-10
-
Magazyn "Handel"
9 (374) 2021-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (373) 2021-7
-
Magazyn "Handel"
6 (372) 2021-6
-
Magazyn "Handel"
5 (371) 2021-5
-
Magazyn "Handel"
3 (369) 2021-3
-
Magazyn "Handel"
2 (368) 2021-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (367) 2020-12
-
Magazyn "Handel"
11 (366) 2020-11
-
Magazyn "Handel"
10 (365) 2020-10
-
Magazyn "Handel"
9 (364) 2020-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (363) 2020-7
-
Magazyn "Handel"
6 (362) 2020-6
-
Magazyn "Handel"
5 (361) 2020-5
-
Magazyn "Handel"
4 (360) 2020-4
-
Magazyn "Handel"
3 (359) 2020-3
-
Magazyn "Handel"
2 (358) 2020-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (357) 2019-12
-
Magazyn "Handel"
11 (356) 2019-11
-
Magazyn "Handel"
10 (355) 2019-10
-
Magazyn "Handel"
9 (354) 2019-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (353) 2019-8
-
Magazyn "Handel"
6 (352) 2019-5
-
Magazyn "Handel"
5 (351) 2019-5
-
Magazyn "Handel"
4 (350) 2019-4
-
Magazyn "Handel"
3 (349) 2019-3
-
Magazyn "Handel"
2 (348) 2019-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (347) 2019-12
-
Magazyn "Handel"
11 (346) 2018-11
-
Magazyn "Handel"
10 (345) 2018-10
-
Magazyn "Handel"
9 (344) 2018-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (343) 2018-7-8
-
Magazyn "Handel"
6 (342) 2018-6
-
Magazyn "Handel"
5 (341) 2018-5
-
Magazyn "Handel"
4 (340) 2018-4
-
Magazyn "Handel"
3 (339) 2018-3
-
Magazyn "Handel"
2 (338) 2017-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (337) 2017-12
-
Magazyn "Handel"
11 (336) 2017-11
-
Magazyn "Handel"
10 (335) 2017-10
-
Magazyn "Handel"
9 (334) 2017-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (333) 2017-7-8
-
Magazyn "Handel"
6 (332) 2017-6
-
Magazyn "Handel"
5 (331) 2017-5
-
Magazyn "Handel"
4 (330) 2017-4
-
Magazyn "Handel"
3 (329) 2017-3
-
Magazyn "Handel"
2 (328) 2017-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (327) 2016-12
-
Magazyn "Handel"
11 (326) 2016-11
-
Magazyn "Handel"
10 (325) 2016-10
-
Magazyn "Handel"
9 (324) 2016-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (323) 2016-8
-
Magazyn "Handel"
6 (322) 2016-6
-
Magazyn "Handel"
5 (321) 2016-5
-
Magazyn "Handel"
4 (320) 2016-4
-
Magazyn "Handel"
3 (319) 2016-3
-
Magazyn "Handel"
2 (318) 2016-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (317) 2015-12
-
Magazyn "Handel"
11 (316) 2015-11
-
Magazyn "Handel"
10 (315) 2015-10
-
Magazyn "Handel"
9 (314) 2015-09
-
Magazyn "Handel"
7-8 (313) 2015-08
-
Magazyn "Handel"
6 (312) 2015-06
-
Magazyn "Handel"
5 (311) 2015-05
-
Magazyn "Handel"
4 (310) 2015-04
-
Magazyn "Handel"
3 (309) 2015-03
-
Magazyn "Handel"
1-2 (308) 2015-01
-
Magazyn "Handel"
12 (307) 2014-12
-
Magazyn "Handel"
11 (306) 2014-11
-
Magazyn "Handel"
10 (305) 2014-10
-
Magazyn "Handel"
9 (304) 2014-09
-
Magazyn "Handel"
7-8 (303) 2014-07
-
Magazyn "Handel"
6 (302) 2014-06
-
Magazyn "Handel"
5 (301) 2014-05
-
Magazyn "Handel"
4 (300) 2014-04
-
Magazyn "Handel"
3 (299) 2014-03
-
Magazyn "Handel"
1-2 (298) 2014-02
-
Magazyn "Handel"
12 (297) 12.2013
-
Magazyn "Handel"
11 (296) 11.2013
-
Magazyn "Handel"
10 (295) 10.2013
-
Magazyn "Handel"
9 (294) 09.2013
-
Magazyn "Handel"
7-8 (293) 08.2013
-
Magazyn "Handel"
6 (292) 06.2013
-
Magazyn "Handel"
5 (291) 05.2013
-
Magazyn "Handel"
4 (290) 04.2013
-
Magazyn "Handel"
03 (289) 03.2013
-
Magazyn "Handel"
01-02 (288) 02.2013
-
Magazyn "Handel"
12 (287) 12.2012
-
Magazyn "Handel"
11 (286) 11.2012
-
Magazyn "Handel"
10 (285) 10.2012
-
Magazyn "Handel"
9 (284) 09.2012
-
Magazyn "Handel"
7-8 (283) 07.2012
-
Magazyn "Handel"
6 (282) 6.2012
-
Magazyn "Handel"
5 (281) 5.2012
-
Magazyn "Handel"
4 (280) 4.2012
-
Magazyn "Handel"
3 (279) 3.2012
-
Magazyn "Handel"
1 (278) 2.2012
-
Magazyn "Handel"
1 (277) 1.2012
-
Magazyn "Handel"
Prenumerata roczna
W numerze między innymi:
- Trzy lata z zakazem handlu w niedzielę. Jak brak możliwości zrobienia zakupów w większości sklepów w niedzielę zmienił podejście Polaków do kupowania tego dnia? Panel badawczy Ariadna sprawdził to specjalnie dla nas.
- Co dalej z franczyzą? Rozwój tego rynku będzie przyspieszać. Wiele osób skłoni się ku franczyzie w handlu spożywczym, bo niestabilne czasy pokazały, że jest to stabilne rozwiązanie. O tym przekonuje Paweł Tracz, franczyzobiorca Żabki i przewodniczący Zespołu ds. Franczyzy przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców, który współtworzy właśnie m.in. definicję franczyzy.
- Ceny w górę, a klienci swoje. Kto kupował słodkie gazowane napoje, nadal to robi. Tylko teraz płaci za nie więcej – zaprzyjaźnione detalistki analizują dla nas sprzedaż napojów po wprowadzeniu podatku od cukru.
- Średnia wartość koszyka wyższa z karmą. Z Markiem Zachalskim, analitykiem CMR, rozmawiamy między innym o tym, czy warto uwzględniać w asortymencie sklepów małoformatowych karmę dla zwierząt i dlaczego.
- Niepełnosprawny w pracy. Myśląc o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej, można mieć kilka wątpliwości. Tymczasem taki pracownik podlega w większości dokładnie tym samym zasadom pracy co inni członkowie zespołu.
- E-paragony wkraczają do kas. W lutym br. Platforma Detalistów we współpracy z firmą Novitus, producentem urządzeń fiskalnych, wdrożyły usługę e-paragonów, która jako jedyna na rynku spełnia wymogi ustawodawcy i po raz pierwszy w pełni zastępuje paragon papierowy.
124 strony o handlu
OTO SKRÓCONY PRZEGLĄD INSPIRACJI Z WYDANIA „HANDLU”, KTÓRY WŁAŚNIE TRAFIA W PAŃSTWA RĘCE.
Może zastanawiają się Państwo nad franczyzą? Ta ma się świetnie, ale – co najważniejsze – ma też jeszcze niemałe perspektywy. Przekonuje o tym bohater naszej okładki Paweł Tracz, franczyzobiorca i osoba zajmująca się prawnymi uregulowaniami tej branży, a także edukacją potencjalnych franczyzobiorców. – Rynek franczyzy ma również ogromny potencjał w odbudowie gospodarki po pandemii i tworzeniu nowych miejsc pracy – przekonuje. Franczyzie poświęcamy też jeden z naszych raportów. Wynika z niego, że w zeszłym roku w 30 największych organizacjach zrzeszonych było ponad 44 tys. sklepów franczyzowych – o 8,4% więcej niż rok wcześniej, a firmy te otworzyły w 2020 r. łącznie aż 3,4 tys. nowych placówek.
A może rozważą Państwo wprowadzenie jakiejś formy subskrypcji na sprzedawane produkty? Tę relatywnie nową – w handlu spożywczym – formę sprzedaży komentuje nasza felietonistka Agata Godlewska, redaktor naczelna „Food Service”, naszego siostrzanego tytułu.
A może analizujecie, na ile pandemiczne nawyki, w tym ten polegający na robieniu większych zakupów w małych sklepach, z nami zostaną i jak warto je wykorzystać? Swoimi spostrzeżeniami dzieli się tu niezwykle doświadczony menedżer – Peter Knauer, zarządzający Hochlandem w Polsce.
A może macie wątpliwości, jak zaopatrzyć sklep na sezon grillowy? Analitycy firm badawczych, eksperci i producenci przekonują, że popyt na kategorie grillowe będzie wręcz wzmożony, bo Polacy – w tym niepewnym czasie – właśnie na świeżym powietrzu będą nadrabiać zaległości towarzyskie.
A może myślicie o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej? Doświadczenia naszej czytelniczki i omówienie prawa związanego z takim zatrudnianiem znajdą Państwo w „Pani Katarzyno”.
Z nadzieją, że te i pozostałe treści Państwa zaciekawią, zapraszamy do czytania i dzielenia się z nami swoimi obserwacjami. Bo jesteśmy tu dla Was.
redaktor naczelna
miesięcznika „Handel”
Michalina Szczepańska
-
O magazynie
Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.
-
Gdzie znajdę najnowsze wydanie?
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem
-
Kontakt w sprawie reklamy
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.
W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.
Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.
Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.