-
Magazyn "Handel"
9 (304) 2014-09
-
Magazyn "Handel"
9 (404) 2024-09-18
-
Magazyn "Handel"
7-8 (403) 2024-08-20
-
Magazyn "Handel"
6 (402) 2024-06-18
-
Magazyn "Handel"
5 (401) 2024-05-20
-
Magazyn "Handel"
4 (400) 2024-04-17
-
Magazyn "Handel"
3 (399) 2024-03-18
-
Magazyn "Handel"
2 (398) 2024-02-12
-
Magazyn "Handel"
12-1 (397) 2023-12-11
-
Magazyn "Handel"
11 (396) 2023-11-13
-
Magazyn "Handel"
10 (395) 2023-10-10
-
Magazyn "Handel"
9 (394) 2023-09-11
-
Magazyn "Handel"
7-8 (393) 2023-07-25
-
Magazyn "Handel"
6 (392) 2023-06-12
-
Magazyn "Handel"
5 (391) 2023-05-15
-
Magazyn "Handel"
4 (390) 2023-04-11
-
Magazyn "Handel"
3 (389) 2023-03-10
-
Magazyn "Handel"
2 (388) 2023-01
-
Magazyn "Handel"
12-1 (387) 2022-12
-
Magazyn "Handel"
11 (386) 2022-11
-
Magazyn "Handel"
10 (385) 2022-10
-
Magazyn "Handel"
9 (384) 2022-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (383) 2022-7
-
Magazyn "Handel"
6 (382) 2022-6
-
Magazyn "Handel"
5 (381) 2022-5
-
Magazyn "Handel"
4 (380) 2022-4
-
Magazyn "Handel"
3 (379) 2022-3
-
Magazyn "Handel"
2 (378) 2021-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (377) 2021-12
-
Magazyn "Handel"
11 (376) 2021-11
-
Magazyn "Handel"
10 (375) 2021-10
-
Magazyn "Handel"
9 (374) 2021-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (373) 2021-7
-
Magazyn "Handel"
6 (372) 2021-6
-
Magazyn "Handel"
5 (371) 2021-5
-
Magazyn "Handel"
4 (370) 2021-4
-
Magazyn "Handel"
3 (369) 2021-3
-
Magazyn "Handel"
2 (368) 2021-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (367) 2020-12
-
Magazyn "Handel"
11 (366) 2020-11
-
Magazyn "Handel"
10 (365) 2020-10
-
Magazyn "Handel"
9 (364) 2020-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (363) 2020-7
-
Magazyn "Handel"
6 (362) 2020-6
-
Magazyn "Handel"
5 (361) 2020-5
-
Magazyn "Handel"
4 (360) 2020-4
-
Magazyn "Handel"
3 (359) 2020-3
-
Magazyn "Handel"
2 (358) 2020-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (357) 2019-12
-
Magazyn "Handel"
11 (356) 2019-11
-
Magazyn "Handel"
10 (355) 2019-10
-
Magazyn "Handel"
9 (354) 2019-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (353) 2019-8
-
Magazyn "Handel"
6 (352) 2019-5
-
Magazyn "Handel"
5 (351) 2019-5
-
Magazyn "Handel"
4 (350) 2019-4
-
Magazyn "Handel"
3 (349) 2019-3
-
Magazyn "Handel"
2 (348) 2019-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (347) 2019-12
-
Magazyn "Handel"
11 (346) 2018-11
-
Magazyn "Handel"
10 (345) 2018-10
-
Magazyn "Handel"
9 (344) 2018-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (343) 2018-7-8
-
Magazyn "Handel"
6 (342) 2018-6
-
Magazyn "Handel"
5 (341) 2018-5
-
Magazyn "Handel"
4 (340) 2018-4
-
Magazyn "Handel"
3 (339) 2018-3
-
Magazyn "Handel"
2 (338) 2017-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (337) 2017-12
-
Magazyn "Handel"
11 (336) 2017-11
-
Magazyn "Handel"
10 (335) 2017-10
-
Magazyn "Handel"
9 (334) 2017-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (333) 2017-7-8
-
Magazyn "Handel"
6 (332) 2017-6
-
Magazyn "Handel"
5 (331) 2017-5
-
Magazyn "Handel"
4 (330) 2017-4
-
Magazyn "Handel"
3 (329) 2017-3
-
Magazyn "Handel"
2 (328) 2017-2
-
Magazyn "Handel"
12-1 (327) 2016-12
-
Magazyn "Handel"
11 (326) 2016-11
-
Magazyn "Handel"
10 (325) 2016-10
-
Magazyn "Handel"
9 (324) 2016-9
-
Magazyn "Handel"
7-8 (323) 2016-8
-
Magazyn "Handel"
6 (322) 2016-6
-
Magazyn "Handel"
5 (321) 2016-5
-
Magazyn "Handel"
4 (320) 2016-4
-
Magazyn "Handel"
3 (319) 2016-3
-
Magazyn "Handel"
2 (318) 2016-1
-
Magazyn "Handel"
12-1 (317) 2015-12
-
Magazyn "Handel"
11 (316) 2015-11
-
Magazyn "Handel"
10 (315) 2015-10
-
Magazyn "Handel"
9 (314) 2015-09
-
Magazyn "Handel"
7-8 (313) 2015-08
-
Magazyn "Handel"
6 (312) 2015-06
-
Magazyn "Handel"
5 (311) 2015-05
-
Magazyn "Handel"
4 (310) 2015-04
-
Magazyn "Handel"
3 (309) 2015-03
-
Magazyn "Handel"
1-2 (308) 2015-01
-
Magazyn "Handel"
12 (307) 2014-12
-
Magazyn "Handel"
11 (306) 2014-11
-
Magazyn "Handel"
10 (305) 2014-10
-
Magazyn "Handel"
7-8 (303) 2014-07
-
Magazyn "Handel"
6 (302) 2014-06
-
Magazyn "Handel"
5 (301) 2014-05
-
Magazyn "Handel"
4 (300) 2014-04
-
Magazyn "Handel"
3 (299) 2014-03
-
Magazyn "Handel"
1-2 (298) 2014-02
-
Magazyn "Handel"
12 (297) 12.2013
-
Magazyn "Handel"
11 (296) 11.2013
-
Magazyn "Handel"
10 (295) 10.2013
-
Magazyn "Handel"
9 (294) 09.2013
-
Magazyn "Handel"
7-8 (293) 08.2013
-
Magazyn "Handel"
6 (292) 06.2013
-
Magazyn "Handel"
5 (291) 05.2013
-
Magazyn "Handel"
4 (290) 04.2013
-
Magazyn "Handel"
03 (289) 03.2013
-
Magazyn "Handel"
01-02 (288) 02.2013
-
Magazyn "Handel"
12 (287) 12.2012
-
Magazyn "Handel"
11 (286) 11.2012
-
Magazyn "Handel"
10 (285) 10.2012
-
Magazyn "Handel"
9 (284) 09.2012
-
Magazyn "Handel"
7-8 (283) 07.2012
-
Magazyn "Handel"
6 (282) 6.2012
-
Magazyn "Handel"
5 (281) 5.2012
-
Magazyn "Handel"
4 (280) 4.2012
-
Magazyn "Handel"
3 (279) 3.2012
-
Magazyn "Handel"
1 (278) 2.2012
-
Magazyn "Handel"
1 (277) 1.2012
-
Magazyn "Handel"
Prenumerata roczna
- Wsłuchaj się w głos klienta. Klienci nie porzucają małych sklepów. Pod warunkiem że czują się traktowani specjalnie, a personel reaguje na ich indywidualne pragnienia i potrzeby.
- Wystarczy być cierpliwym. Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, zapowiada kolejne inwestycje i dalszy rozwój swoich marek.
- Bezkonkurencyjny Lewiatan. Choć działa dopiero od marca, od razu spodobał się okolicznym mieszkańcom. Mimo że naprzeciwko jest Biedronka.
- Agent agentowi nierówny. Ustawowa obniżka opłaty interchange nie spowodowala zasadniczej redukcji stawek za transakcje bezgotówkowe ponoszonych przez deatlistów. Wybierając agenta rozliczeniowego, trzeba pytać o jego prowizję.
- Zaangażować odbiorcę. Mięso i wędliny to specyficzne kategorie. W nich bowiem konsumenci szukają przede wszystkim swojskości i polskości, coraz częściej z górnej półki. O tym, jak budować i wspierać te kategorie, opowiada Jacek Ziąbski, kierownik marketingu Grupy Olewnik.
98 stron
Spożywanie polskich jabłek świeżych i przetworzonych jest patriotycznym obowiązkiem. Przy okazji należy też jeść polskie gruszki, śliwki, wciąż jeszcze obecne polskie borówki pochodzące z krzaków borówki wysokiej, wdzięcznie nazywanych amerykańskimi. To dla właścicieli sklepów doskonała okazja do wykazania się marketingową inwencją i równocześnie do przyłączenia się do ruchu wspierania polskich producentów owoców oraz do niwelowania niekorzystnych skutków rosyjskiego embarga dla polskiej gospodarki. Wyeksponowanie owoców pochodzących od rodzimych producentów, duże napisy informujące o tym nie wymagają wielu wysiłków i środków. Warto też zwrócić baczną uwagę na działania podejmowane przez producentów przetworów z polskich owoców. Mam nadzieję, że w przypadku producentów soków i napojów nie skończy się tylko na apelu, aby hasło „Jedz jabłka, pij cydr” rozbudować do „Jedz jabłka, pij soki jabłkowe i cydr”. Jeśli chodzi o producentów cydru, to – zwłaszcza Ambra, lider tej młodej kategorii z marką Cydr Lubelski – robią, co mogą, aby rozpropagować ten niskoalkoholowy trunek mimo ograniczeń w reklamowaniu. Czy uda im się wprowadzić go na listę narodowych napojów? Tak, jeśli cydr tak jak piwo będzie wszechobecny – w każdym sklepie i punkcie gastronomicznym, i jeśli będzie tak jak piwo reklamowany. Cydr jest kategorią o ogromnym potencjale, liczby mówią same za siebie. Około 1,5 mln litrów sprzedanych w 2013 r. wobec około 400 tys. litrów w 2012 r. Co za dynamika! W artykule poświęconym tej kategorii przytaczamy prognozy jej rozwoju: w tym roku 7-8 mln litrów, a za pięć lat – 30 do 80 mln sprzedanych litrów. Jeszcze kilka lat temu nikt by nie uwierzył w możliwość tak szybkiego rozwoju nowej alkoholowej kategorii... Rocznica Lewiatana Z Lewiatan Holding dostaliśmy krótki komunikat o przypadającej na ten rok rocznicy 20-lecia istnienia sieci. Pamiętam jej początki, w 1994 r. „Handel” miał już rok. O franchisingu prawie nikt nic wówczas nie wiedział, ale intuicyjnie założyciele Lewiatana czuli, że razem mogą więcej. Przede wszystkim jeśli chodzi o zakupy, nie o standardy dotyczące sklepów. Sieć rozrastała się, aktywnie uczestniczyła w konsolidacji detalu i hurtu, aby ostatecznie znaleźć się (większość regionalnych spółek) w grupie Eurocash. Z typowej grupy zakupowej przekształciła się w sieć franczyzową. W tym numerze opisujemy jeden z nowo otwartych sklepów Lewiatana. Trudno mu coś zarzucić, od razu stał się ulubieńcem okolicznych mieszkańców. No cóż, minęło 20 lat.
redaktor naczelny
"Handel"
Barbara Mikusińska-Ozdobińska
-
O magazynie
Miesięcznik branży FMCG - „Handel”, jest adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W "Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym, a nowoczesny layout wyróżnia pismo na tle innych tytułów branżowych. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.
-
Gdzie znajdę najnowsze wydanie?
-
Strony internetowe związane z magazynem
-
Wydarzenia związane z magazynem
-
Kontakt w sprawie reklamy
-
Kontakt z Redakcją
-
Historia magazynu
Od 1993 roku, czyli od pierwszego wydania, „Handel” opisuje zmiany, wskazuje trendy i kierunki rozwoju branży FMCG. Od wielu lat czasopismo utrzymuje wysoką pozycję w segmencie prasy handlowej. Towarzyszy detalistom i hurtownikom w ich codziennej pracy, dostarczając niezbędnych informacji i wskazówek na temat tego, jak skutecznie konkurować na szybko zmieniającym się rynku.
W styczniu 2010 roku po konsultacjach z naszymi czytelnikami i klientami „Handel” przybrał nową, atrakcyjną szatę graficzną. Obecnie jako miesięcznik w nakładzie 80 000 dociera do sklepów niezależnych (działających pod własnym szyldem), placówek franczyzowych, ajencji, hurtowni oraz do super- i hipermarketów.
Wszystkie te kanały zostały wzięte pod uwagę w badaniu dystrybucji i czytelnictwa wysokonakładowej prasy handlowej z maja 2013 roku przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia. W całkowitej próbie, wynoszącej 1036 wywiadów, najwyższe wskaźniki uzyskał właśnie miesięcznik „Handel”, notując 55 proc. dotarcia i czytelnictwa do wskazanej grupy docelowej.Aż 65 000 egz. adresowanych imiennie trafia do czytelników za pośrednictwem Poczty Polskiej i In Postu. Odbiorcami są właściciele i kierownicy niezależnych sklepów detalicznych z branży FMCG na terenie całego kraju. Pozostałe 15 000 egz. jest rozpowszechniane za pośrednictwem sieci Eurocash. Nakład i dystrybucja są kontrolowane przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. Według danych GfK Polonia na początku 2010 roku działało 93 000 sklepów małego formatu – niezależne stanowiły ok. 79 proc.
Zawartość merytoryczna czasopisma od początku jego istnienia na rynku stoi na najwyższym poziomie. Każde wydanie „Handlu” zawiera informacje o aktualnych branżowych wydarzeniach w kraju i za granicą, najnowszych metodach i narzędziach w zarządzaniu, strategiach firm handlowych, przepisach i regulacjach prawnych w handlu detalicznym, wywiady z osobami kształtującymi wizerunek polskiej branży FMCG. Informujemy o nowościach wprowadzanych na rynek, publikujemy analizy rynków produktów spożywczych i niespożywczych, raporty specjalne oraz artykuły o technologiach i trendach w wyposażeniu sklepów. „Handel” jest także lekturą dla polskich producentów i dystrybutorów dóbr FMCG.
Od września 2014r. magazyn dostępny jest również w wersji cyfrowej.
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.