W numerze między innymi:

• Hip-hop jest dla mnie biletem do świata wina
Założył kultową hiphopową wytwórnię ASFALT RECORDS, której artyści zmienili brzmienie polskiej muzyki rozrywkowej. Jednak to nie winylowe płyty, ale butelki z winem są dziś głównym narzędziem pracy MARCINA „TYTUSA” GRABSKIEGO. O tym, jak zmienił swoje życie i z sukcesem prowadzi lokale oparte na winie, opowiada właściciel WINEM POWIŚLE, ŁASKAWOŚCI TYTUSA I ASFALT WINYLE I WINO.

• Mati Pichci: w stronę jakościowego minimalizmu
Kiedy cztery lata temu wyjeżdżał do Kopenhagi, nie spodziewał się, że będzie współtworzył jeden z najbardziej kultowych lokali w mieście ani że jego znakiem rozpoznawczym stanie się... omlet. Z Mateuszem Sarnowskim, znanym jako Mati Pichci, rozmawiamy o kopenhaskiej gastronomii, fenomenie wine barów oraz kanapkach z masłem i serem.

• Lifestyle i Excel, czyli jak sprzedawać wino w dobie inflacji
To, że winiarskie cenniki poszybowały w górę, wie każdy, kto układa karty win, i każdy, kto do nich zagląda. Jak ten temat ugryźć? Co zrobić, żeby nie zniechęcić nikogo do sięgnięcia po ulubiony kieliszek viogniera do kolacji?

• Teraz Polska!
Czasy, gdy nieobecność przynajmniej jednego polskiego wina w karcie restauracji, wine baru czy na półkach specjalistycznego sklepu tłumaczono trudnym dostępem czy niewielkim wyborem, bezpowrotnie minęły. Dynamiczny rozwój rodzimego winiarstwa skutecznie obalił również kilka powtarzanych przez lata mitów na temat krajowej winnej oferty. Dlaczego warto i jak wprowadzić ją do swojego lokalu?

• Ogródki restauracyjne, czyli jak zwiększyć przychody wiosną
Restauracyjny ogródek może być świetnym napędem do zauważalnego zwiększenia przychodu lokalu. Ważne jednak, aby dobrze zaplanować jego ofertę.

68 stron

NIE STARCZYŁOBY PAPIERU, BY OPOWIEDZIEĆ WSZYSTKIE NIESAMOWITE HISTORIE, KTÓRE RAZEM PRZEŻYLIŚMY

Szanowni Państwo, drodzy Czytelnicy!
Jest to ostatnie wydanie „Food Service”, któ-re ukazuje się pod moim redaktorskim kierownictwem. Po prawie 13 latach współpracy rozstaję się z magazynem i z wydawnictwem VFP Communications.
Kiedy w 2010 r. rozpoczynałam moją medialną przygodę z gastronomią, nie przypuszczałam, że zajdę tak daleko! Meandrów branży uczyłam się od podstaw pod okiem ówczesnego redaktora naczelnego – Macieja Nowaka. Pierwszy duży okładkowy wywiad i sesję zdjęciową zrobiłam z Sebastianem Krauzowiczem, dziś jednym z najważniejszych nazwisk polskiej sceny gastro. Od tego czasu powstały 122 wydania magazynu, a na okładkach gościliśmy zarówno restauratorów, szefów kuchni, jak i barmanów, baristów, menedżerów, cukierników czy sommelierów. Starałam się pokazać całe spektrum restauracyjnego świata, choć proszę wybaczyć, nie dotarłam do wielu wspaniałych miejsc.
Przez ten czas najważniejsze, czego się nauczyłam, to to, że gastronomię tworzą ludzie. I choć odchodzę z „Food Service”, to wierzę, że relacje, które udało się nawiązać – te służbowe i te mniej formalne – nie wygasną. Serdecznie dziękuję, że współtworzyliście magazyn razem ze mną, przekazaliście ogrom wiedzy, ugościliście w swoich progach, byliście zawsze otwarci i chętni do rozmów! Kłaniam się również partnerom biznesowym, którzy współpracowali z nami zarówno na łamach magazynu, jak i przy okazji konferencji „Food Service Summit”.
Nie starczyłoby papieru, by opowiedzieć wszystkie niesamowite historie, które wspólnie przeżyliśmy, lecz teraz czas na nową opowieść. Kolejne wydania „Food Service” poprowadzi Monika Jankowska--Kapica, ja natomiast zapraszam do kontaktu osobistego (choćby przez social media), bo z gastro na pewno nie znikam! Widzimy się zatem na kulinarnym szlaku, do zobaczenia!


Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska




  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.