W numerze między innymi:

• Produkty są jak moje dzieci – kocham je wszystkie
W ramach akcji French Touch promującej francuskie kulinaria i kulturę w październiku gościli w Polsce szefowie kuchni z ekipy paryskiej restauracji Guy Savoy (z trzema gwiazdkami Michelin) – Gilles Chesneau oraz Irwin Durand. My rozmawiamy z jej twórcą i właścicielem Guyem Savoyem.

• Jak promować lunche?
Czy komunikacja dotycząca oferowanych przez lokal lunchów jest potrzebna? W jaki sposób ją realizować? Ten z pozoru prozaiczny temat potrafi wprawić w zakłopotanie niejednego restauratora czy marketingowca. To bowiem dość żmudne zadanie i – zdawałoby się – mało kreatywne, gdyż większość z nas jest przekonana, że w tej materii wszystko już zostało wymyślone.

• Bocuse d’Or Europe 2020 za nami!
Choć Jakub Kasprzak i Patryk Paczkowski nie awansowali do Wielkiego Finału Bocuse d’Or Europe 2020 w Lyonie, to ich występ podczas europejskiej selekcji w Tallinie wśród najlepszych szefów kuchni Starego Kontynentu trzeba uznać za udany.

• Roślinna kuchnia poszerza horyzonty!
Desery jego autorstwa to prawdziwe dzieła sztuki – cechuje je chrupkość, kolor, kremowość i przede wszystkim doskonały smak. Wyznacza trendy w roślinnym cukiernictwie i szkoli innych kucharzy po to, by wegańskie słodkości stały się standardem w każdej polskiej restauracji. Rozmawiamy z Patrykiem Szczepańskim, cukiernikiem gdańskiej restauracji Monastico, właścicielem firmy doradczej Pure Sugar i ambasadorem kampanii #ChefsForChange, która jest mu szczególnie bliska, bo sam od dłuższego czasu bardzo ogranicza spożycie produktów odzwierzęcych.

• Raport Next Day Summit 2020 Consumer of the future
Przez lata zwiększaliśmy tempo życia i konsumpcję, aż nagle nastąpiło wielkie zatrzymanie... Predykcje dotyczące trendów ekonomicznych, stylu życia, sposobów dysponowania czasem i pieniędzmi musiały ulec znaczącej korekcie.


112 stron

NASZ MAGAZYN I PORTAL OUICHEF.PL POZOSTAJĄ OTWARTE NA WASZE POMYSŁY, INICJATYWY

Rok 2020 postawił przed nami jedno z największych wyzwań, które po razdrugi szczególnie dotkliwie spadło na gastronomię. Tym razem branża zawrzała z rozgoryczenia i złości o wiele silniej niż podczas wiosennego lockdownu. Dodatkowo w momencie, gdy piszę te słowa, w miastach całej Polski trwają blokady ulic i demonstracje. Nie zamierzam tu nawiązywać do polityki, bo „Food Service” nie jest do tego odpowiednim miejscem. Nie mogę jednak udawać, że gorąca sytuacja w kraju, spowodowana zarówno ponownym zamknięciem, jak i innymi decyzjami politycznymi, pozostawia mnie obojętną. Raczej próżno szukać ważniejszych tematów, o których dyskutujemy obecnie w gronie znajomych czy w mediach społecznościowych. Na moją skrzynkę pocztową spłynęła dziś kolejna wiadomość o zamknięciu restauracji. „Pani Agato, z przykrością informujemy...”. Zarówno ja, jak i Wy wszyscy zastanawiamy się, jak długo potrwa jeszcze ta niepewność, chaos i ekonomiczna huśtawka. I dokąd nas zaprowadzi.
Dlatego, korzystając z okazji, że czytacie moje słowa, chciałabym w imieniu własnym oraz całej redakcji „Food Service” wyrazić nasze wsparcie i jednocześnie współczucie, że po raz kolejny jako przedsiębiorcy zostaliście postawieni w trudnej sytuacji. Podobnie jak wiosną, tak i tym razem nasz magazyn, a także portal OuiChef.pl pozostają otwarte na Wasze pomysły, chęć współpracy lub inicjatywy pomocowe.
Zapraszam do kontaktu i mocno trzymam za Was kciuki.



Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.