W numerze między innymi:

• Jestem fanem polskich ogórków
Polacy to eksperci w dziedzinie kiszenia, więc prowadząc w Warszawie warsztaty na ten temat, czuję się tak, jakbym sprzedawał lód Eskimosom – mówi dr Rafi Fisher, ekspert fermentacji i marynat. We wrześniu w restauracji Der Elefant uczył, jak przygotowywać pikle w orientalnym stylu.

• Coca-Cola: #WCIĄŻZMIENIAMY
Jako lider rynku napojów bezalkoholowych Coca-Cola wie, że jej działalność ma wpływ na środowisko. Dlatego zachęca konsumentów do ekologicznych zachowań i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Rozmawiamy o tym z Katarzyną Borucką, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.

• Zamknięty obieg żywności
Skala marnowania żywności na świecie rośnie. Dzięki działaniom ReFood odpady gastronomiczne zamiast na wysypisko mogą zostać ponownie wykorzystane – jako wysokiej jakości nawóz lub „zielona energia” – alternatywa dla paliw kopalnych. O sposobie odzysku odpadów gastronomicznych opowiada Robert Maraszkiewicz, prokurent, dyrektor Oddziału ReFood.

• Skala ma znaczenie
McDonald’s to największy gracz na rynku restauracji sieciowych. Na całym świecie pod marką złotych łuków działa 38 tysięcy lokali, w samej Polsce zaś ponad 420. Taka skala oznacza odpowiedzialność za środowisko naturalne, w którym firma działa. Troska o zrównoważony rozwój towarzyszy McDonald’s od wielu lat, a w 2018 r. została zmaterializowana w formie spójnej strategii Scale for Good. Z Anną Borys-Karwacką, dyrektor ds. relacji korporacyjnych, rozmawiamy o szczegółach tych działań.

• Z marketingiem czy bez, oto jest pytanie
Czy na pewno powinieneś korzystać z usług agencji marketingowej lub działu marketingu, aby twoja restauracja była bardziej rentowna?


90 strony

Rok 2019 powoli dobiega końca, tym czasem „Food Service” – jak zauważyliście – rodzi się w odświeżonej formie. Tym wydaniem debiutujemy z zupełnie nową, atrakcyjną i uporządkowaną szatą graficzną. Mam nadzieję, że sprawi wam ona wiele przyjemności i ułatwi poruszanie się po treściach, które co miesiąc prezentujemy.
To nowa odsłona, ale wciąż tak samo profesjonalni autorzy, artykuły, felietony i porady. Choć tym razem bez głównego bohatera okładki... a raczej z nieco innym niż zazwyczaj, bo jest nim EKOLOGIA.
Do niedawna niszowy temat zagościł na pierwszych stronach gazet i portali. Niepokojące zmiany klimatyczne zmuszają do rewizji naszego codziennego życia i stawiają wyzwania przyzwyczajeniom zakupowym. Możemy zacząć zieloną rewolucję od nas samych, jednak to również – a może przede wszystkim – światowe korporacje decydują o przyszłości naszej planety.

DLATEGO WE WRZEŚNIOWYM WYDANIU „FOOD SERVICE” ROZMAWIAMY Z NAJWIĘKSZYMI GRACZAMI RYNKU HORECA O TYM, JAKIE DZIAŁANIA PODEJMUJĄ, BY PRZYCZYNIAĆ SIĘ DO POPRAW Y KONDYCJI ŚRODOWISKA I SPOŁECZEŃSTW.

To moment, w którym jako branża i ludzie chcemy świadomie podejmować decyzje zakupowe i wybierać usługi oraz marki, które CSR mają wpisane w swoje DNA. Mam nadzieję, że nasze rozmowy skłonią was do refleksji oraz będą bodźcem do pozytywnych zmian w waszym najbliższym otoczeniu.


Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Gdzie znajdę wydanie?

    Wejdź na stronę: www.e-wydania.media.com.pl
    W styczniu 2024 r. wstrzymano wydawanie mgazynu.
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Anna Piskorz

  • Kontakt z Redakcją

    Monika Jankowska-Kapica

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.