W numerze między innymi:

• Wierzymy w swoją intuicję
Warszawska restauracja Dziurka od Klucza w kwietniu br. obchodziła 9. urodziny. W tym czasie zmieniła lokalizację, rozwinęła skrzydła, a w dobie pandemii stała się przykładem kreatywności i udanej walki o utrzymanie biznesu. Właściciele Agnieszka Szpilowska, Stanisław Szpilowski i Przemysław Błaszczyk dzielą się z nami przepisem na sukces oraz... na swój słynny maczaron!

• Brzoskwiniowe dziewczyny z misją
Jak się rozkręca biznes w trakcie pandemii i jak walczyć ze stereotypami w gastronomii? O swych doświadczeniach opowiadają Monika Mazurek i Klaudia Górak, które pod koniec 2020 r. wystartowały z Peaches Gastro Girls – roślinnym cateringiem i daniami na dowóz w Warszawie.

• Siła Instagrama, czyli jak zdjęcia sprzedają jedzenie
Dawniej pokazywaliśmy naszym znajomym zdjęcia z ważnych chwil w życiu, takich jak wakacje, urodziny czy śluby. Dzisiaj dzielimy się z całym światem każdą poranną kawą i wizytą w restauracji. Instagram, który w Polsce ma już ponad 10 mln użytkowników, wywiera potężny wpływ na trendy i nasze decyzje zakupowe. Jak przekuć ten fenomen na korzyść dla restauracji?

• Foodtruckowe menu: co wybrać?
Praca w food trucku nie jest łatwa. Mobilna gastronomia wymaga ogromnego zaangażowania sił i środków, ale może być dochodowym zajęciem, jeśli w to, co robimy, włożymy dostatecznie dużo pracy i serca. W czasach, gdy w związku z pandemią przyszłość stacjonarnych restauracji stanęła pod znakiem zapytania, wiele osób z nadzieją spogląda w kierunku jadłowozów, próbując swoich sił w mikrogastronomii. Oto ściąga dla tych, którzy chcą otworzyć taki biznes.

• Sprzedaż wina – edukacja czy emocje?
W czasie pandemii Polacy kupują więcej wina, a wyższy popyt pociąga za sobą głębszą segmentację rynku i wyraźny podział komunikacji marketingowej. Pomijając ofertę marketów, obok dominującego dotąd modelu sprzedaży eksperckiej, stawiającej na winną edukację coraz silniejszym trendem jest marketing lifestyle’owy bazujący na emocjach i zabawie. Jak to się będzie rozwijać?


68 strony

POWOLI ZACZYNAJĄ DOCIERAĆ DO MNIE INFORMACJE O PLANOWANYCH NA LETNIE MIESIĄCE EVENTACH

Jest już wiosna, choć gdy piszę te słowa, za oknem ulewa, a prognozy nie zapowiadają słońca. Z drugiej strony mam wrażenie, że już tylko kilka kroków dzieli nas od bardziej optymistycznej aury. Jeśli 2021 r. powtórzy schemat poprzedniego roku, to wraz z nastaniem cieplejszych dni gastronomia ma szansę na otwarcie. Będą temu sprzyjać coraz liczniejsze szczepienia. Wzorem innych światowych metropolii, które pozwoliły lokalom na przyjmowanie gości, mam nadzieję, że i na polskich ulicach pojawią się restauracyjne ogródki.
Powoli zaczynają docierać do mnie informacje o planowanych na letnie miesiące eventach, kameralnych festiwalach filmowych czy różnego typu degustacjach. Wyczekujemy też otwarcia kilku zapowiadanych od dawna inwestycji, restauracje zaś, które przetrwały lockdowny, stoją w pasach startowych gotowe, by zaprezentować gościom swoje nowe menu. Jedno z takich miejsc prezentujemy na okładce. To warszawska Dziurka od Klucza, która w kwietniu obchodziła 9. urodziny. Niezwykle popularny lokal, jego właściciele prowadzą jeszcze dwa ramen bary i meksykańską kantynę, a wkrótce możemy spodziewać się kolejnych konceptów firmowanych ich nazwiskami.
Dla tych, którym brakuje tak dużego doświadczenia w gastronomii, przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik po food truckach. W ciągle niepewnej, pandemicznej rzeczywistości będą one dobrym pomysłem na rozpoczęcie biznesu.



Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 VFP Communications Ltd.