• Moja łajba na Mokotowie
Bartosz Lisek steruje restauracją na starym Mokotowie od 3 lat. W jego rodzinnym domu ryby jadło się od zawsze, nic więc dziwnego, że menu lokalu na rybę skupia się na darach mórz – od alg po drapieżniki. Jeśli szukacie miejsca na „normalną” rybę z frytkami i surówką – rozczarujecie się. Tu morska przygoda ma zdecydowanie inny, ciekawszy smak.

• 50 najlepszych
Jest równie prestiżowy, co kontrowersyjny. Stawia restauracje w świetle reflektorów ku satysfakcji szefów i szefowych kuchni, podczas gdy krytycy mają wobec niego zastrzeżenia. O tegorocznym rankingu The World’s 50 Best Restaurants oraz tym, dlaczego lista wzbudza tak wiele – nie zawsze dobrych – emocji, pisze Małgorzata Minta.

• Spaghetti kontra Soba
Przed 10 laty opuścił Włochy, by nowoczesną odsłonę swej ojczystej kuchni prezentować w Tokio. Dzisiaj Luca Fantin jest jednym z najbardziej znanych włoskich szefów, choć na co dzień pracuje tysiące kilometrów od rodzinnej italii. O podobieństwach i różnicach między włoską a japońską kulturą stołu, budowaniu kariery na obcym gruncie i tożsamości kulinarnej rozmawia z nim Małgorzata Minta, mintaeats.com.

• Szósty zmysł
Na początku myślała, że po prostu jest wybredna. Dopiero później – przez przypadek – odkryła, że ma ponadprzeciętnie rozwinięty zmysł smaku i węchu. Tajemnicą poliszynela jest fakt, że z talentu Dunki Catherine Fogel korzystają topowi szefowie kuchni na całym świecie. Udało nam się z nią porozmawiać podczas konferencji na której odbyła się oficjalna premiera wody Żywiec Żdrój w szklanej oprawie.

• Rady na rady
Sprawnie działający serwis restauracyjny nie jest dziełem pozytywnego zrządzenia losu. Nie zależy też od dobrego dnia, nastroju załogi i kucharza czy wyjątkowo miłych gości. By zapobiec chaosowi i uznaniowości, wystarczy pięciominutowa, ale regularna odprawa. Co zrobić, by krótkie zebranie przed rozpoczęciem serwisu przyczyniło się do jego sukcesu?

82 strony

W tym roku minęło 10 lat, od kiedy „Food Service” ukazuje się w szacie graficznej, którą dobrze znacie. Bardzo nam miło, że przez ten czas docierały do nas pozytywne opinie na temat wizualnej strony magazynu, a w szczególności okładek i sesji zdjęciowych. Po tak długim czasie zamarzyła się nam mała rewolucja – przyszedł więc czas na zmiany. Wydanie, które trzymacie w rękach, jest ostatnim w takiej formie.

Zapowiadamy, że wrześniowy numer „Food Service” trafi do was w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany wprowadzamy dlatego, aby móc zaoferować wam bardziej przejrzystą, nowoczesną i odpowiadającą aktualnym trendom szatę graficzną. Na pierwszy rzut oka będziecie mieć wrażenie, że przeglądacie zupełnie nowy magazyn, ale uspokajam – w środku znajdziecie tych samych cenionych autorów, lubiane felietony, treści merytoryczne, wywiady i aktualności. Zmieni się natomiast ich ułożenie, charakter. Gazeta nabierze więcej oddechu. „Food Service” trafia do branży gastronomicznej, dlatego doskonale wiemy, że jesteście wyjątkowo zapracowanymi osobami, stąd zadecydowaliśmy o wprowadzeniu większej liczby zdjęć, łatwiejszych w odbiorze artykułów, ale nadal profesjonalnych, opierających się na sprawdzonych źródłach.Przygotowując nowy layout i zawartość merytoryczną, myśleliśmy przede wszystkim o tym, aby był on dla was jeszcze bardziej użyteczny i ciekawy, aby przykuwał uwagę i zachęcał do dokładniejszego zapoznania się z treścią. Już we wrześniu ocenicie sami, czy ten efekt udało nam się osiągnąć.
Tymczasem zamykamy sezon wakacyjny bohaterem o morskim zabarwieniu. Bartosz Lisek z warszawskiego Lokalu na Rybę zaimponował nam wyjątkowo mądrym podejściem do wykorzystywania ryb i owoców morza w kuchni. Stawia na bioróżnorodność, jakość produktu, unika kulinarnego terroryzmu w wydaniu panierki z głębokiego tłuszczu. Co więcej, jego knajpa otwarta jest jedynie trzy razy w tygodniu w wieczornej porze. Jak udaje mu się prowadzić ten nietypowy biznes? Odpowiedź znajdziecie w materiale, który stanowi zapiski słowne i fotograficzne z naszej całodniowej wyprawy z Bartoszem łodzią po Wiśle.
Zachęcam do lektury i do zobaczenia we wrześniu w nowym rozdaniu!

Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Gdzie znajdę wydanie?

    Wejdź na stronę: www.e-wydania.media.com.pl
    W styczniu 2024 r. wstrzymano wydawanie mgazynu.
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Anna Piskorz

  • Kontakt z Redakcją

    Monika Jankowska-Kapica

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.