W numerze między innymi:

• Według własnych zasad
W listopadzie 2019 r. wygrał polskie eliminacje do najbardziej prestiżowego konkursu kulinarnego na świecie – Bocuse d’Or. Wcześniej był laureatem m.in. Wine & Food Noble Night czy Kulinarnego Pucharu Polski. Jego ambicja i chęć rywalizacji przypominają determinację olimpijskich sportowców. Może dlatego, że jak sam mówi, do kuchni zawsze miał serce.
O tym, jak się zwycięża, opowiada nam Jakub Kasprzak.

• Warszawa jadła i piła. I to jak!
Kilkanaście tysięcy osób odwiedziło pierwszą edycję Festiwalu „Jedz Pij Warszawo”, który odbył się 25 i 26 stycznia w Pałacu Kultury. Goście próbowali potraw oraz produktów związanych z historią i kulturą gastronomiczną stolicy. Uczestniczyli także w 23 wykładach i debatach, do których zaproszono blisko 50 ekspertów.

• Prime cost w restauracji
Pojęcie prime costu, zwanego także kosztem produkcyjnym, odnosi się do wszystkich przedsiębiorstw produkcyjnych, w tym także restauracji. Oznacza sumę bezpośrednich kosztów
zmiennych, które ponoszone są podczas wytwarzania produktów. Prime cost pozwala na określenie marżowości produkcji oraz jej obiektywną ocenę.

• Reklama restauracji w mediach społecznościowych
Początek roku to dobry moment na zaplanowanie budżetu marketingowego i uwzględnienie w nim wydatków, które zamierzamy przeznaczyć na reklamę lokalu. Nawet te restauracje, które w danym momencie świetnie sobie radzą, powinny antycypować potencjalny spadek liczby gości i permanentnie zabiegać o ich atencję.

• Rzeźnicy XXI wieku
Jak będziemy jeść w 2050 r.? Czy i dlaczego restauratorzy powinni inwestować w roślinne zamienniki mięsa? Czy steak house’y przetrwają wegańską rewolucję? Swoimi refleksjami na te i inne tematy podzielił się z nami Jerome Pagnier, dyrektor zarządzający w hiszpańskim start-upie Foods for Tomorrow.


94 strony

JUŻ DZIŚ ZAPRASZAM DO WARSZAWY 22 KWIETNIA NA WSPÓLNĄ KONFERENCJĘ TRZECH TYTUŁÓW POD EGIDĄ VFP – NEXT DAY SUMMIT

Co roku, mniej więcej o tej porze, zapraszam was do uczestnictwa w konferencji Food Service Summit, która już na stałe wpisała się w kalendarz najważniejszych imprez branżowych w Polsce. Rok 2020 przynosi zmiany – moje zaproszenie pozostaje aktualne, ale zmienia się formuła wydarzenia. Pod egidą wydawnictwa VFP Communications po raz pierwszy organizujemy wydarzenie łączące siły trzech magazynów z naszego portfolio: „Food Service”, „Media Marketing Polska” i „Handel”. Trzy tytuły pod jednym dachem i pod wspólnym hasłem Next Day Summit. 22 kwietnia w warszawskim hotelu Hilton w ramach jednodniowej konferencji porozmawiamy o konsumencie przyszłości.
Wobec narastających przemian społecznych i klimatycznych jest to temat, który dotyczy zarówno branży gastronomicznej, reklamowej, marketingowej, jak i FMCG. Dzięki zespołowi ekspertów i merytorycznemu wkładowi naszych trzech redakcji zanalizujemy styl życia i decyzje zakupowe konsumenta przyszłości z 360-stopniowej perspektywy. „Food Service” będzie miał podczas Next Day Summit swoją scenę, na której wraz z zaproszonymi gośćmi poruszymy tematy ściśle związane z branżą gastronomiczną. Obecność na całej konferencji da wam jednak znacznie szersze spojrzenie na współczesnych i przyszłych odbiorców waszych biznesów gastronomicznych, dzięki czemu jeszcze lepiej będziecie mogli trafiać w ich potrzeby. Już dziś zapraszam do Warszawy 22 kwietnia.
Szczegóły: www.nextdaysummit.pl.


Agata Godlewska
Rredaktor naczelna
„Food Service”
Agata Godlewska

  • O magazynie

    Miesięcznik z branży HoReCa - Food Service, czasopismo specjalistyczne skierowane do właścicieli, kadry kierowniczej, barmanów oraz szefów kuchni placówek gastronomicznych tj. restauracji, barów, kawiarni, hoteli oraz innych placówek zbiorowego żywienia, pragnący poszerzać swą wiedzę, rozwijać umiejętności, a w ten sposób podnosić standard swoich usług.

    Periodyczność: miesięcznik
    Nakład: 9000 egzemplarzy, kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)
    Dystrybucja: wysyłka imienna przez Pocztę Polską oraz firmę InPost (8000 egz.), dystrybucja w sieci Empik na terenie całego kraju (1000 egz.)

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska Monika Łojek

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Foodservice"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Monika Łojek Anna Piskorz Nataliia Giermuda

  • Kontakt z Redakcją

    Agata Godlewska

  • Historia magazynu

    Food Service - wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych oraz hoteli. Na stałe z redakcją współpracują m.in. szef kuchni Adam Chrząstowski, Master Sommelier Adam Pawłowski oraz prof. Jarosław Dumanowski. „Food Service” jest częścią sieci profesjonalnych magazynów wydawanych pod tym samym tytułem w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Rosji, Indiach. Redaktor naczelną magazynu jest Agata Godlewska.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu Foodservice

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.