→ Pod znakiem innowacji. - Źródłem wzrostu są innowacje, które sprawiają, że konsumenci decydują się kupować produkty o lepszym dzialaniu, ktore kosztują więcej lub decydują się ich używać częściej, na przykład dlatego, że jest to łatwiejsze czy przyjemniejsze - mówi Małgorzata Rokita, dyrektor brand operations Procter & Gambel Europa Środkowa.
→ M jak kobieta. Rok 2016 nie przyniósł rewolucyjnych zmian w profilu kobiet oglądających telewizję. Nie oznacza to, że nie można było dostrzec nowych tendencji w konsumpcji oferty telewizyjnej. Rok 2017 nadawcy i marketerzy powinni wykorzystać na bliższe Polki telewidza, bo jej potrzeby i wyzwania są coraz bogatrze.
→ Kawiarnia rewolucja. Wielkie marki kawiarni nie zwalniają tempa. Jednak boom na kawę wykorzystują też stacje benzynowe, piekarnie czy gracze tacy jak McDonald's i Subway.
→ Święty Marcin jak Madison Avenue. Poznań to drugi co do wielkości po Warszawie ośrodek agencji reklamowych w Polsce. Niektóre z nich mogą pochwalić się gronem świetnych klientów i całą półką nagród. Czy inne miasta pójdą w ślady Poznania?
→ Kierunek digital. Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie. Stara się nadążyć za cyfrowym światem, wprowadzając wiele innowacji, ale - jak twierdzą przedstawiciele domów mediowych - nie zmienia to znacząco udziału OOH w mediaplanach ich klientów.
54 strony

POPRZECZKA CORAZ WYŻEJ

Nasz kolejny numer "Media & Marketing Polska" jest pierwszym ogólnopolskim medium branżowym, któremu udzieliła bardzo obszernego wywiadu Małgorzata Rokita – dyrektor marketingu koncernu Procter & Gamble, odpowiadająca za dziewięć rynków Europy Środkowej.
W zasadzie tyle na zachętę. Każdy sygnał i wniosek płynący ze strony niekwestionowanego globalnego potentata w branży FMCG powinien być skrupulatnie przeanalizowany przez naszych Czytelników.
Tych wskazań i analiz płynących po naszej rozmowie z Małgorzatą Rokitą jest wiele – na pewno można kilka zapisanych tez spiąć klamrą wspólnych mianowników: tylko innowacje pozwolą na zachęcenie do wejścia i pozostania konsumentów w danej kategorii produktowej; warto i należy (a przynajmniej tak już działa i będzie działał P&G) skoncentrować się na tych kategoriach, gdzie posiadamy najlepszą ekspertyzę; miejsce, w którym powstaje kreacja, staje się drugorzędne – najważniejsze, by była uniwersalna, zwłaszcza pod kątem objęcia powszechnie rozumianych problemów społecznych.
Oczywiście każdy z Czytelników może wyodrębnić odmienne sfery działalności P&G, o których mówi Małgorzata Rokita. Niemniej jedno jest pewne – w FMCG lider zawiesił na najbliższą przyszłość konkurencyjną poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie.
Życzę nam wszystkim co najmniej doskoczenia!



Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.