→ Kontent to fundament. - Zależy nam na stworzeniu środowiska, w którym reżyser może się rozwijać, gdzie ma stałe zaplecze w postaci ludzi, z którymi pracuje, którzy go inspirują - mówi Piotr Sikora, prezes zarządu, założyciel Platige Image.

→ Marketing Prorodzinny. Dzieci mają coraz większą siłę nabywczą. Jak wylicza firma IQS, 5 mln małych Polaków w wieku 3-16 lat dysponuje rocznie budżetem ponad 5 mld zł. To sporo, ale co może nawet ciekawsze, dzieci mają dziś coraz większy wpływ na zakupy dorosłych.

→ Kampanie na niebiesko. Przychody reklamowe Facebooka z kwartału na kwartał są coraz większe. Klientom i agencjom nie przejadł się jeszcze ten serwis i jego możliwości marketingowe. Wygląda na to, że czekają nas kolejne rekordowe wyniki finansowe.

→ Przyjemność normalności.  Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Brodowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły, przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

→ Wciąż bez przełomu. Agencje mediowe są raczej zgodne, że rok 2016 nie był przełomowy dla biur reklamy telewizyjnej. Poza szeroko komentowanymi zmianami personalnymi w TVP i konfliktem TVP – Nielsen trudno im wskazać znaczące wydarzenia, które zauważalnie wpłynęły na cały biznes reklamy TV. Ale rok 2017 może być zupełnie inny. Wszyscy gracze oczekują tego, co zaproponuje TVP i TVN.

124 stron

Produkcyjny kosmos

Po raz pierwszy na łamach naszego magazynu w tak intensywny sposób eksplorujemy segment filmowych studiów produkcyjnych. Ten – tak obszerny debiut – upewnił nas, że tą tematyką trzeba zajmować się regularnie i kompleksowo. Do ogarnięcia bowiem jest zgodnie z tytułem prawdziwy produkcyjny kosmos.

Pełen biznesowych kontrastów, a zarazem fascynujących wyzwań. Z jednej strony mamy tutaj doskonałą i powszechną opinię o rodzimych studiach produkcyjnych i postprodukcyjnych. Z drugiej usłyszeliśmy też i opublikowaliśmy głosy z wnętrza tej „galaktyki”. Właśnie te opinie polecam wyjątkowej uwadze naszych Czytelników. Reprezentanci m.in. Platige Image czy Propellera podkreślają, że to, iż w Polsce można już zrealizować projekty na najwyższym światowym poziomie, nie może przesłonić problemów, które się nawarstwiają. Bynajmniej nie chodzi tu o banalne narzekanie na wysokość budżetów, ale o lepsze porozumienie na linii klient – realizator. Doskonałe przykłady przytacza tu Jarosław Boliński z Propellera, uświadamiając nam wszystkim, że w produkcyjnym kosmosie dochodzi do niekiedy całkowicie odmiennej interpretacji parametru podstawowego, jakim jest oś czasu. Właśnie wypracowanie wspólnego wektora na tej osi pozwoli studiom i całej rzeszy nieprzeciętnie utalentowanych rodaków zmierzyć się z rzeczonymi wyzwaniami technologicznymi bądź kontentowymi, o których napisałem powyżej.

Czego całej branży życzę.



Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.