W numerze między innymi:

→ Coca-Cola to miłość. Innowacja nie musi dotyczyć wyłącznie produktu, równie wielką wagę przywiązujemy do innowacji komunikacyjnych - mówi Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.

→ Partnerzy dla kreacji. W ostatnich latach współpraca pomiędzy agencjami reklamowymi, studiami produkcyjnymi bardzo się zmieniła. Zatarły się granice między sztywnymi rolami, jakie pełniły te firmy wzgledem klienta.

→ Nie tylko kampania spoleczna. Wśród najczęściej nagradzanych projektów na konkursach reklamowych dużą grupę stanowią kampanie społeczne. Czy to jedyna forma działań CSR, jaką praktykuje branża reklamowa?

→ Cyfra zamiast plakatu. Digital signage i cyfrowy OOH łączy podobna technologia - cyfrowych ekranów i systemów zarządzania kontentem. Dodatkowo obie sfery coraz częściej się przenikają. Przyszlość rynku zależy od tego, czy marketerzy przygotują ciekawy kontent dla nowego medium.

→ MIPCOM 2014: Polska wreszcie widoczna. Na targach telewizyjnych MIPCOM 2014 po raz pierwszy w historii tej imprezy polska oferta producencka została zaprezentowana tak szeroko. Wprawdzie daleko nam jeszcze do rozmachu największych rynków TV, ale po raz pierwszy powstał współny polski pawilon. Jest nadzieja, że w czasie przyszłych edycji canneńskich targów Polska będzie błyszczała jeszcze jaśniej.


114 stron

Dodatki do numeru:

Raport Biura Reklamy 2014

Dlaczego Coca-Cola?

Dlaczego to właśnie Coca-Cola jest ikoną marketingu i jedną z najcenniejszych marek? Pytanie ma sens, biorąc pod uwagę to, że marka ta ani nawet marketer nie należą do reklamodawców z samej góry rankingu, a produkt i słynne szklane opakowanie nie zmieniają się od stu lat. W naszym okładkowym wywiadzie Anna Jakubowski, CEO Coca-Coli w Polsce i krajach bałtyckich, mówi, że jej firma szuka innowacji nie tylko w zakresie produktu, ale przede wszystkim w komunikacji.

Ciekawe jest też jej porównanie kultury P&G, w którym kiedyś pracowała, z Coca-Colą. Anna Jakubowski mówi, że P&G stawia przede wszystkim na product development i innowacje produktowe, Coca-Cola zaś na emocje, więź z konsumentem, innowacje w komunikacji. Sami możemy zaobserwować, jak znacznie różni się styl pracy tych marketerów. I jak się różni ich komunikacja. W P&G dostajemy niemal co roku nową maszynkę Gillette z kolejnym dodatkowym ostrzem i coraz szerszym paskiem nawilżającym Lubrastrip. Od Coca-Coli oczekujemy raczej coraz bardziej puchatych miśków w kampanii świątecznej. Nie podważam tu modelu działania P&G, który szczerze podziwiam. To porównanie ma tylko pokazać dwa style działania świetnych marketerów.

Coca-Cola to od ponad stu lat woda, dwutlenek węgla, cukier, karmel i sekretna mieszanka aromatów. Niesamowita dbałość o komunikację sprawiła, że dla konsumentów Coca-Cola jest czymś znacznie więcej.



Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
zastępca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.