→ Wi─Öcej meczów, wi─Öcej emocji. Jeste┼Ťmy no┼Ťnikiem atrakcyjniejszym ni┼╝ reprezentacja. Dajemy wi─Öksz─ů cz─Östotliwo┼Ť─ç - 296 meczów w telewizji na ┼╝ywo i jako┼Ťci HD oraz stadiony w 15 miastach - mówi Bogus┼éaw Biszof, prezes spó┼éki Ekstraklasa SA.

→ Lojalno┼Ť─ç z pude┼éka. Programy partnerskie i lojalno┼Ťciowe przesta┼éy by─ç domen─ů najwi─Ökszych firm. Technologia pomaga budowa─ç relacje mniejszym graczom. Agencje tak┼╝e mog─ů liczy─ç na zdobycie nowego rynku.

→ Repertuar rz─ůdzi kinem. Starlink podaje prawie 10-proc. spadek rynku reklamy kinowej w 1 pó┼éroczu br. Kantar Media - ponad 20-proc. wzrost. Przy 46 mln z┼é warto┼Ťci tego segmentu rozbie┼╝no┼Ť─ç tych danych ma znacz─ůcy wp┼éyw na jego realny obraz.

→ Eventy: czas na wspó┼éprac─Ö marek, miast i agencji. Dyskusja podczas kolejnego spotkania Klubu Agencji Eventowych dotyczy┼éa tworz─ůcego si─Ö w Polsce rynku muzycznego oraz organizacji imprez masowych, traktowanych jako element komunikacji marketingowej.

→ Raport specjalny "Nadawcy 2013".

Dodatki do numeru: Raport Nadawcy 2013


Piłka po Euro

Rodziny z dzie─çmi kibicuj─ůce na ligowym meczu to obraz, kt├│ry mo┼╝emy coraz cz─Ö┼Ťciej ogl─ůda─ç na naszych stadionach. Po gor─ůczce zwi─ůzanej z Euro 2012 czas spokojnie przyjrze─ç si─Ö naszej pi┼ékarskiej codzienno┼Ťci, czyli lidze, kt├│ra ma wierne i rosn─ůce grono fan├│w. W ok┼éadkowym wywiadzie prezes Ekstraklasy SA Bogus┼éaw Biszof przekonuje, ┼╝e nowa formu┼éa rozgrywek sprawi, ┼╝e najwy┼╝sza polska liga b─Ödzie bardziej atrakcyjna zar├│wno dla kibic├│w, jak i sponsor├│w. Nie spos├│b odm├│wi─ç profesjonalizmu dzia┼éaniom pracuj─ůcego od roku zespo┼éu zarz─ůdzaj─ůcego Ekstraklas─ů. Cz─Ö┼Ť─ç z tych os├│b to do┼Ťwiadczeni marketerzy. Najwi─Ökszy jednak problem dla sponsor├│w stanowi dzi┼Ť poziom sportowy krajowych rozgrywek. Nawet przy najlepszej woli klub├│w, dzia┼éaczy i samych pi┼ékarzy podnoszenie tego poziomu, zw┼éaszcza przy s┼éabych klubowych finansach, b─Ödzie mozoln─ů prac─ů. Euro 2012 by┼éo rozczarowaniem dla bran┼╝y reklamowej, bo wydatki na reklam─Ö zamiast spodziewanego wzrostu spad┼éy. Teraz jednak, po ponad roku, mo┼╝na powiedzie─ç, ┼╝e Euro mo┼╝e mie─ç tak┼╝e bardziej dyskretny, ale pozytywny wp┼éyw na marketing wok├│┼é pi┼éki. Impreza wyznaczy┼éa pewne standardy jako┼Ťci organizacji, bezpiecze┼ästwa, ale tak┼╝e oprawy marketingowej. Wiele os├│b w┼éa┼Ťnie wtedy po raz pierwszy posz┼éo na mecz na nowoczesnym stadionie, a wielu decydent├│w marketingowych trafi┼éo pewnie do lo┼╝y VIP. Te do┼Ťwiadczenia powinny teraz inspirowa─ç w pracy z klubami czy krajow─ů lig─ů. Nawet je┼╝eli musimy pogodzi─ç si─Ö z tym, ┼╝e nasze dru┼╝yny nie s─ů w stanie nic osi─ůgn─ů─ç w europejskich pucharach, to wci─ů┼╝ maj─ů grono wiernych kibic├│w.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
zast─Öpca redaktora naczelnego,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    ÔÇ×Media & Marketing PolskaÔÇŁ to wiod─ůcy og├│lnopolski magazyn po┼Ťwi─Öcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne ┼║r├│d┼éo informacji na temat nowych produkt├│w, system├│w dystrybucji, innowacji marketingowych, dzia┼éa┼ä promocyjnych oraz r├│┼╝nych technik sprzeda┼╝y. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla kt├│rych pracuj─ů, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    Ôćĺ
    dziesi─Ö─ç egzemplarzy magazynu,
    Ôćĺ
    E-wydania - darmowy dost─Öp do cyfrowej wersji magazyn├│w poprzez dedykowan─ů aplikacj─Ö na urz─ůdzenia mobilne (App Store , Google Play),
    Ôćĺ
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    Ôćĺ
    bezp┼éatn─ů dwutygodniow─ů wersj─Ö testow─ů "MMP24",
    Ôćĺ
    raporty specjalne "MMP",
    Ôćĺ
    "Almanach Medi├│w i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    Ôćĺ
    "Almanach Medi├│w i Reklamy" ( wersja online ),
    Ôćĺ
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    Ôćĺ
    darmow─ů wysy┼ék─Ö.

  • Gdzie moge zakupi─ç magazyn

    Ôćĺ
    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    Ôćĺ
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    Ôćĺ
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    Ôćĺ
    kontakt bezpo┼Ťredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe zwi─ůzane z magazynem
  • Wydarzenia zwi─ůzane z magazynem

    Ôćĺ
    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Ôćĺ
    Kokurs Golden Arrow
    Ôćĺ
    Kokurs Kreatura
    Ôćĺ
    Konferencje pod egid─ů magazynu
    Ôćĺ
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dost─Öpna przestrze┼ä reklamowa

    Ôćĺ
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Ôćĺ
    Pobierz cennik reklam
    Ôćĺ
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcj─ů

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powsta┼éa w 1992 roku i pocz─ůtkowo zajmowa┼éa si─Ö wydawaniem miesi─Öcznika ÔÇ×Media PolskaÔÇŁ - pierwszego w naszym kraju czasopisma w ca┼éo┼Ťci po┼Ťwi─Öconego zagadnieniom medi├│w i reklamy. W roku 1996 pojawi┼éo si─Ö pierwsze ÔÇ×Marketing PolskaÔÇŁ, a rok p├│┼║niej dosz┼éo do po┼é─ůczenia obydwu tytu┼é├│w, kt├│re jako ÔÇ×Media & Marketing PolskaÔÇŁ funkcjonuj─ů obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrze┼╝one ┬ę 2016 VFP Communications Ltd.