→ Sieciówki na zakręcie. Rynek się zmienia na niekorzyść agencji. A agencje same są temu winne. To kwestia kompromisów, chodzenia na łatwiznę i godzenia się na ustępstwa w zamian za chwilowe korzyści. Nie da się "cnoty zachować i rubelka nie stracić" - mówi Michał Kazimierczak CEO Young & Rubicam.

→ Efekt Woody'ego Allena. Jaki jest najlepszy sposób na promocję miasta? W dobie kultury obrazkowej i pokolenia YouTube najłatwiej przemówić obrazem. Dlatego w Barcelonie można zakochać się po obejrzeniu filmów Pedro Almodóvara, w Nowym Jorku po seansie Woody'ego Allena.

→ Weź pigułkę. Wszystko rośnie - sprzedaż leków OTC i wydatki reklamowe tego segmentu. Hasło "Reklama dźwignią handlu" wydaje się pasować idealnie do zjawiska sprzedaży leków w Polsce.

→ Festiwalowa uczta z wielu dań. - Są rynki, na których ryzyko jest wkalkulowane w cenę programu. W Polsce stacje wolą za minimalizację ryzyka płacić w postaci fee za format zagranicznemu producentowi - mówi Marcin Perzyna, prezes zarządu Festival Group, do niedawna dyrektor ds. projektów specjalnych i impresariatu w Telewizji Polsat.

→ Raport specjalny "Wydawcy 2014". Nierówna walka. Kolejny, bardzo trudny rok dla prasy. Spore inwestycje dzienników w cyfryzację wciąż nie przynoszą wymiernych rezultatów. W nieco lepszej sytuacji są magazyny.

Dodatek do numeru: Raport Specjalny Wydawcy 2014

Wydawcy do broni!

Główną częścią niniejszego wydania „Media & Marketing Polska” jest raport „Wydawcy”. Nie ukrywamy, że coraz trudniej przychodzi nam przyznawanie wyróżnień w tym segmencie. Coraz łatwiej natomiast o wskazanie rozczarowań. Nie ma się co oszukiwać – trend pokazujący odpływ reklamodawców z drukowanej prasy jest nieodwracalny. Wszyscy w tej branży intensywnie musimy myśleć nad opcjami monetyzacji cyfrowego kontentu. I tutaj bardzo istotne byłoby osiągnięcie ponadkonkurencyjnego konsensusu. Modeli jest już sporo i nie musimy nad Wisłą wyważać otwartych drzwi. Warto uważnie śledzić te rozwiązania, które zostają wdrażane na najbardziej rozwiniętych, europejskich rynkach prasowych, czyli niemieckim i brytyjskim. O tym pierwszym piszemy na str. 70. Wnioski są proste – odwrotu od opłat za treści nie ma, a obawy przed radykalną utratą czytelników okazują się często przesadzone. Zatem – do boju!
Z wydawniczym pozdrowieniem


Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.