"Media & Marketing Polska", najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

W numerze między innymi:

→ Nie udajemy małego browawu. O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

→ Siła źródła - źródło siły. - W marketingu liczą się doświadczenie i intuicja - tak twierdzi Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu marki Vichy.

→ Lody jak prozac. O specyfice konsumpcji lodów w Polsce i trendzie slow opowiada Włodzimierz Karandyszowski, prezes firmy Pura Vida i "ojciec" Big Milka.

→ Ryzykowna gra.  Tegoroczne jesienne ramówki zaproponowane przez największe telewizje można określić jednym przymiotnikiem: zachowawcze. Czy postawienie w strategii progrmowej na sprawdzone formaty gwarantuje wygraną w batalii o widzów i reklamodawców?

→ Jak porwać klienta. - Główne elementy strategii online są stałe: synergia z pozostałymi działami marki, budowa zaangażowania, kreatywne wykorzystanie specyfiki i kontekstu kanałów, stosowanie zaawansowanych technologii w dotarciu do konsumenta i mierzeniu efektów. Ale każdy ten element musi ewoluować. Bardzo ciekawa jest dziś zmiana myślenia o tym, co to jest zaangażowanie konsumenta - twierdzi Marcin Woźniak, communication strategy director Liquidthread (Publicis Media).

98 stron

Zmiany - niektóre na pewno dobre

W tym wydaniu "Media & Marketing Polska", tak jak mamy w zwyczaju, dokonujemy wielu trafnych wyborów, jak chociażby CMO Roku czy Marki Roku. Obalamy marketingowe mity. Tu zwłaszcza polecam diagnozę bezkompromisowego stratega Tomasza Bartnika z One Eleven. Przedstawiamy „hetmana polnego” rodzimego segmentu lodów – Włodzimierza Karandyszowskiego. Anonsujemy też dobre zmiany, które dzieją się w obszarze kontentu „MMP”. Inaugurujemy bardzo dla nas istotny, długofalowy projekt "Panie Przodem", odświeżamy layout i szerzej udostępniamy zawartość platformy MMP Online, niedługo to właśnie tam pojawi się więcej naszych materiałów wideo. W tym wydaniu magazynu przyglądamy się też zmianom w sferze komunikacji marketingowej w spółkach Skarbu Państwa. Są to poważni gracze pod względem budżetów, więc wszelkie ruchy kadrowe oraz przesunięcia w inwestycjach reklamowych budzą nasze zrozumiałe zainteresowanie i emocje. Jednak kiedy dokonaliśmy wizualizacji „początku przetasowań” w tym obszarze, doszliśmy do przekonania, że w tym roku mamy na razie do czynienia z mniej lub bardziej spodziewaną ewolucją. Do rewolucji jeszcze daleko i nie jesteśmy wcale przekonani, że czeka nas „marketingowo-medialny” spektakularny wystrzał z Aurory.



Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.