Raport "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2010" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC w dniach 26.01-05.03.2010 r.
Rok 2009 był wyjątkowo trudny dla marketingu zintegrowanego. Kłopoty miały zwłaszcza duże agencje, które na nowo muszą przemyśleć swój model biznesowy. Dobra informacja jest taka, że w raporcie mamy aż 25 agencji. To oznacza, że coraz więcej firm osiąga wielkość pozwalającą na rzetelne przeprowadzenie badania satysfakcji klientów i wychodzi poza tzw. garażowy biznes. Niektórzy marketerzy skupili się na inwestowaniu w telewizję i budowę share of voice, a z drugiej strony na kreowaniu obecności w internecie. Kolejna ważna pozycja w wydatkach marketerów to półka. Zwykle nie był to jednak shopper marketing z prawdziwego zdarzenia, poprarty analizami i używając wyszukanych narzędzi, ale po prostu obniżki cen czy promocje realizowane najniższymi kosztami.
27 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.