W raporcie między innymi: - Kto wygra wyścig. Na obsługę budżetów akcji realizowanych w mediach społecznościowych ostrzą sobie zęby agencje reklamowe, interaktywne i PR. Wynik tej rywalizacji wciąż nie jest jasny, a często projekty związane z socialmediami (sm) lądują po prostu w dziale marketingu klienta. To nie koniec zmartwień agencji. Pieniędzy do podziału jest wciąż niewiele.
- Angażuj, potem licz. Socialmedia nie boją się twardych miar, ale to moc angażowania i czas rażenia stanowią o ich największej sile. Rozliczane i wyceniane tak jak tradycyjne media internetowe mogą dzięki temu zapewniać większy zwrot z inwestycji.
- Lojalność kontra martwe dusze. Socialmedia spowodowały, że marki wkroczyły w życie konsumentów w nowym wymiarze. Stają się uczestnikami codziennego życia swoich użytkowników, wchodząc z nimi w niekończący się dialog.
- Jak ugasić pożar w sieci. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych firmy stają przed wyzwaniem: jak zapobiegać kryzysom dotyczącym ich marek. A jeśli już taki zaistniał, to jak neutralizować jego skutki.
- Media społecznościowe albo śmierć. Historia udanej obecności marki w Wisky w Facebooku.  
14 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.