Raport powstal na podstawie badania, które zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 28.02-19.03 2018 r.
Próbę wyjciową do badania stanowiły połączone listy zgłoszonych przez poszczególne agencje objęte badaniem. Próba ta liczyła 246 kontaktów.
W badaniu ocenianych było 19 agencji, natomiast w raporcie prezentowane są wyniki 18 spośród nich. W większym gronie.
Kiedy trzy lata temu zastanawialiśmy się, czy rozpocząć badanie agencji eventowych, mieliśmy pewne wątpliwości, czy właśnie na tej branży powinna skupić się nasza uwaga. Na rynku są tysiące dostawców rozmaitych usług marketingowych i kilkadziesią wyspecjalizowanych agencji. Dlaczego właśnie eventy? 32 strony
Raport w postaci pliku PDF oraz wersji papierowej.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.