Raport specjalny "Domy Produkcyjne 2017" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 21-29.11.2017 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 270 osób. Kamera, akcja!
Z DUŻĄ SATYSFAKCJĄ PRZEKAZUJEMY DO RĄK CZYTELNIKÓW NASZ PIERWSZY RAPORT „DOMY PRODUKCYJNE”.

To finał naszego pomysłu, który pojawił się ponad rok temu. Przez ten czas konsultowaliśmy go z branżą, projektowaliśmy z Kantar Millward Brown badanie i dużo, dużo myśleliśmy, jaki ostatecznie nadać mu kształt. W przygotowaniu publikacji bardzo pomogło nam wieloletnie doświadczenie, jakie zdobyliśmy wraz z Kantar Millward Brown, badając inne sektory usług marketingowych, przede wszystkim agencje i biura reklamy. Ale to nie znaczy, że obecny kształt raportu jest niezmienny, na pewno będzie on ewoluował i będziemy wsłuchiwać się w sugestie z rynku.
Zdajemy sobie też sprawę, że w badaniu pojawiły się studia bardzo różnorodne, produkcyjne, postprodukcyjne, zajmujące się głównie filmem animowanym czy produkcjami dla telewizji. Nie wszystkie z nich są w równym stopniu związane z rynkiem reklamowym, ale tym bardziej warto je pokazać, bo każde z nich oferuje marketerom coś innego. [...]
Na koniec należy wyjaśnić, że w tym roku nie przyznaliśmy żadnemu studiu nagrody. Były wyróżniające się w badaniu podmioty, ale z wyborami poczekamy do przyszłego roku, kiedy – miejmy nadzieję – w badaniu pojawi się jeszcze więcej studiów.

Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny „Media & Marketing Polska”
25 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.