Raport "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2018" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown w dniach 5.02-23.03.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4664 osób.
Raport zawiera prezentację wyników badania 30 agencji marketingu zintegrowanego.
Czas dla specjalistów
Boom na usługi wsparcia sprzedaży, promocji, loterii, programów lojalnościowych. Wyspecjalizowane w tych narzędziach agencje są coraz bardziej widoczne.
Agencje specjalistyczne mogą czuć się komfortowo, bo nie zagraża im właściwie konkurencja z żadnej strony rynku, a bariera wejścia dla nowych graczy w ten biznes jest wysoka. Widać to po wynikach tych firm i rosnącym portfolio klientów
44 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media & Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.