Niniejszy raport jest już 10 – jubileuszowym podsumowaniem działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce. Dokument stanowi wiarygodne źródło informacji dla przedstawicieli rynku i marketerów. Rozdziały zostały napisane przez przedstawicieli grup roboczych IAB Polska. Dodatkowo pojawiły się także opinie ekspertów wybranych przez poszczególnych autorów rozdziałów. Wartość reklamy internetowej w roku 2012 odnotowała wzrost o 10,1% w stosunku do ubiegłego roku, a tym samym wyniosła 2,2 mld zł. W raporcie po raz pierwszy zostały opublikowane dane nt. social media. Z coraz większą szczegółowością zaczynamy się przyglądać wideo online i mobilnym formatom reklamowym. Wszystkim autorom oraz ekspertom serdecznie dziękuję za pomoc i poświęcony czas, a Państwa zapraszam do zapoznania się z najnowszymi wynikami badań oraz opisanymi najnowszymi trendami na rynku reklamy online.
Anna Wątła,
redaktor naczelna, menedżer ds. grup roboczych i edukacji IAB Polska Rynek komunikacji cyfrowej to sektor, który w roku 2012, pomimo spadków PKB, odnotował wiele wyraźnych wzrostów. Przykładem jest reklama online, która jako jedyne masowe medium zwiększyła swą wartość, czy wzrost liczby użytkowników sieci za pomocą dotykowych urządzeń mobilnych. Środowisko online rozwija się dynamicznie, wciąż adaptuje i optymalizuje rozwiązania dla użytkowników indywidualnych i biznesowych. O zeszłorocznych osiągnięciach i trendach, jak również planach rozwojowych i prognozach przeczytają Państwo z perspektywy wielu ekspertów z największych przedsiębiorstw zrzeszonych w IAB Polska, którzy na łamach kolejnego raportu strategicznego dzielą się swoją wiedzą. Branża cyfrowa po raz kolejny może zaliczyć miniony rok do udanych, a zjawiska spodziewane w roku 2013 są optymistyczne z perspektywy dalszego rozwoju rynku.
Paweł Kolenda,
redaktor merytoryczny, menedżer ds. badań IAB Polska   Plik do pobrania 8,1 MB: Raport Strategiczny IAB Polska - Internet 2012 100 stron Prenumerata "Media & Marketing Polska"

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.