To wyjątkowa publikacja ekspercka, zawierająca podsumowanie sytuacji w branży wydawniczej, informacje o nowych trendach i prognozy na przyszłość oraz komentarze przedstawicieli głównych wydawnictw i świata reklamy.

Spadki sprzedaży, spadki z reklamy, oszczędności – te tematy to nie nowina w wydawnictwach, bo wałkujemy je od około 2008 r. Raport niniejszy, jako podsumowanie ostatnich 12 miesięcy, oczywiście je omawia, a nawet bawi się w prognozy na tę bliższą i trochę dalszą przyszłość, przyznaje trochę wyróżnień, ale najbardziej godne uwagi są wątki poświęcone kierunkom rozwoju wydawnictw. Okazuje się, że gdy podejść do problemu szczegółowo, to z tradycyjnej definicji wydawnictwa niewiele pozostało. Jesteśmy świadkami rewolucji, w której dystrybucja kontentu nabiera nowych znaczeń, a sam kontent nie jest jedynym dobrem, którym można handlować. Za inspirację dla tych, którzy jeszcze kurczowo trzymają się druku –właściwie powinnam napisać treści, bo przecież internet to już standard – może służyć zestaw aktywności Agory, G+J, Inforu czy Polskapresse. Czego w nim nie ma?! Sklepy zwinem, modą, e-booki, organizacja eventów, produkcja TV, sprzedaż i produkcja gier, zakupy grupowe, sprzedaż kredytów i samochodów oraz turystyka. Niektóre z tych przedsięwzięć zapewne padną, ale bez wątpienia ich miejsce zajmować będą nowe, jak sprzedaż... mieszkań, marek własnych i IT. Redaktor naczelny Marzenna M. Reyher

50 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.