W dodatku "Telewizje dla najmłodszych" między innymi: Kolorowa telewizja
Telewizja kierowana do najm┼éodszych widzów to wci─ů┼╝ najlepsza rozrywka. Dlatego m┼éodzi widzowie przed ekranem sp─Ödzaj─ů nawet kilka godzin. Czy zawsze jest to czas stracony? Psychologowie s─ů zdania, ┼╝e nie, bo telewizja mo┼╝e wnie┼Ť─ç w ┼╝ycie dziecka du┼╝o dobrego. Dzieci powinny jednak m─ůdrze j─ů ogl─ůda─ç, najlepiej pod okiem rodziców.

X muza dla najmłodszych
Oferta stacji telewizyjnych dla najm┼éodszych widzów stale ro┼Ťnie. Nadawcy, widz─ůc dzia┼éania konkurencji, robi─ů wszystko, by jeszcze bardziej si─Ö wyró┼╝ni─ç i urozmaici─ç ofert─Ö. Równolegle ro┼Ťnie atrakcyjno┼Ť─ç biznesowa telewizji dzieci─Öcych.

Nie tylko telewizor
Do obejrzenia ulubionej bajki czy filmu najm┼éodszy widz nie potrzebuje ju┼╝ telewizora. Rozwój technologii sprawi┼é, ┼╝e z tre┼Ťci wideo mo┼╝na korzysta─ç równie┼╝ za po┼Ťrednictwem np. komputera czy telefonu komórkowego.

Telewizja w roli g┼éównej
Je┼Ťli dziecko ogl─ůda bajk─Ö, która wywo┼éuje w nim pozytywne uczucia, to anga┼╝uje si─Ö nie tylko emocjonalnie, lecz tak┼╝e fizycznie: u┼Ťmiecha si─Ö, skacze, ta┼äczy przed telewizorem. A to znaczy, ┼╝e si─Ö dobrze bawi i odpr─Ö┼╝a, odreagowuje napi─Öcie czy niepokój. O roli telewizji w ┼╝yciu wspó┼éczesnej rodziny, umiej─Ötnym wykorzystaniu czasu po┼Ťwi─Öcanego przez dzieci i doros┼éych na ogl─ůdanie programów mówi psycholog dzieci─Öcy Agnieszka Carrasco-┼╗ylicz.

Akcja spo┼éeczna „Bezpieczne place zabaw z MiniMini”
Ogólnopolska akcja spo┼éeczna „Bezpieczne place zabaw z MiniMini” ruszy┼éa 25 czerwca 2010 r. Jej celem jest zwi─Ökszenie ┼Ťwiadomo┼Ťci spo┼éecznej w zakresie dbania o bezpiecze┼ästwo dzieci. Adresatami s─ů rodzice, w┼éa┼Ťciciele placów zabaw i producenci wyposa┼╝enia.
21 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy ÔÇ×Media & Marketing PolskaÔÇŁ realizuje dwa rodzaje dodatk├│w specjalnych - suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe realizowane s─ů dla klient├│w indywidualnych i dotycz─ů wy┼é─ůcznie danej firmy (dzia┼éalno┼Ťci, produkt├│w lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotycz─ůce poszczeg├│lnych sektor├│w rynku. Zawarto┼Ť─ç redakcyjna dodatk├│w jest wynikiem wsp├│┼épracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupi─ç Dodatki

    Dodatki s─ů dost─Öpne tylko i wy┼éacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    Ôćĺ
    zakup dodatek w formacie PDF
    Ôćĺ
    kontakt bezpo┼Ťredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dost─Öpna przestrze┼ä reklamowa

    Ôćĺ
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Ôćĺ
    Pobierz cennik reklam
    Ôćĺ
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrze┼╝one ┬ę 2016 VFP Communications Ltd.