W dodatku "Eventy" między innymi: Celny event
Sukces eventu nie zawsze musi być wprost proporcjonalny do wysokości budżetu przeznaczonego najego organizację. I mimo że finanse to jednak podstawa, równie istotne sątu nowatorskie pomysły i jasno sprecyzowane cele, jakie stawiają sobie organizatorzywydarzenia.

Scenariusz niekonwencjonalny
Dobry event musi wyróżniać się innowacyjnym scenariuszem, dzięki któremu wydarzenie zapadnie w pamięć uczestnikom. Skuteczne wydają się interaktywne rozwiązania angażujące audytorium do działania. Coraz bardziej popularne są także formy łączące event marketing z akcjami charytatywnymi. Z pewnością sukces wydarzenia zwiększają też znane gwiazdy show-biznesu na scenie.

Sygnowane firmowym logo
Wyjazdy z rodziny incentive przedewszystkim pozwalają dotrzeć do odbiorców wmocno nieszablonowy sposób, z dala od biurowych konwenansów,w atmosferze, w której o wiele łatwiej jest zacieśnić biznesowe relacje lub zintegrować zespół. Aktualnie w modzie są ekstremalne scenariusze w najbardziej egzotycznych destynacjach, ale branża dynamicznie się rozwija i wciąż szuka jeszcze ciekawszych rozwiązań.

10 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.