W dodatku "Promocja w miejscu sprzeda┼╝y" mi─Ödzy innymi: Nowoczesna promocja
Do niedawna komunikacja z konsumentem za pomoc─ů SMS-ów by┼éa podstawowym narz─Ödziem marketingu mobilnego. Obecnie rynek m-marketingu wzbogaci┼é si─Ö o nowe mo┼╝liwo┼Ťci – mobilny internet i bluetooth marketing. Czy szybko zdob─Öd─ů satysfakcjonuj─ůce grono odbiorców?

Od dekoracji po interakcj─Ö
Ilo┼Ť─ç materia┼éów POS na rynku jest ogromna, a rozwój technologii i oczekiwania klientów sprawiaj─ů, ┼╝e wci─ů┼╝ ich przybywa. Pierwszorz─Ödn─ů funkcj─ů POS-ów jest poinformowanie konsumentów o cechach i zaletach danego produktu, a tak┼╝e wyró┼╝nienie go spo┼Ťród innych.

Dobre relacje z konsumentem
Utrzymanie d┼éugofalowych relacji z konsumentem to priorytet dla ka┼╝dej marki. Marketerzy musz─ů znale┼║─ç najlepszy sposób na zbudowanie pozycji marki w ┼Ťwiadomo┼Ťci konsumentów. Wybór metody zale┼╝y od bud┼╝etu i trendów rynkowych.

Plan promocji
Promocja w miejscu sprzeda┼╝y mo┼╝e mie─ç wiele scenariuszy. Przebieg akcji promocyjnej zale┼╝y od celu i bud┼╝etu marketingowego. Inaczej promowany jest nowy produkt, a inaczej znany. Inny scenariusz b─Ödzie mia┼éa akcja promocyjna, gdy przewa┼╝aj─ů cele wizerunkowe, a inny, gdy priorytetem s─ů cele sprzeda┼╝owe.

Event w centrum handlowym
W galeriach handlowych coraz cz─Ö┼Ťciej organizuje si─Ö koncerty, pokazy mody, imprezy edukacyjne i rozrywkowe. Centra handlowe inicjuj─ů eventy, które nie maj─ů bezpo┼Ťrednio nak┼éania─ç do sprzeda┼╝y. Maj─ů za zadanie zainteresowa─ç i przyci─ůgn─ů─ç jak najwi─Öcej konsumentów, a tak┼╝e zwróci─ç uwag─Ö na oferty najemców.
14 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy ÔÇ×Media & Marketing PolskaÔÇŁ realizuje dwa rodzaje dodatk├│w specjalnych - suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okoliczno┼Ťciowe realizowane s─ů dla klient├│w indywidualnych i dotycz─ů wy┼é─ůcznie danej firmy (dzia┼éalno┼Ťci, produkt├│w lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotycz─ůce poszczeg├│lnych sektor├│w rynku. Zawarto┼Ť─ç redakcyjna dodatk├│w jest wynikiem wsp├│┼épracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupi─ç Dodatki

    Dodatki s─ů dost─Öpne tylko i wy┼éacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    Ôćĺ
    zakup dodatek w formacie PDF
    Ôćĺ
    kontakt bezpo┼Ťredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dost─Öpna przestrze┼ä reklamowa

    Ôćĺ
    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Ôćĺ
    Pobierz cennik reklam
    Ôćĺ
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrze┼╝one ┬ę 2016 VFP Communications Ltd.