Gry w marketingu – praktyczny przewodnik

Spis treści:
Osiem mitów, które zmienią twój sposób myślenia o grach
Dlaczego gracze zaakceptują twoją markę w grze
Advergames – gry reklamowe
Reklama w grach
Case studies
Słownik

Autorzy:
Adam Dyba, Tomasz Glinka, Jacek Jankowski, Marta Jędrzejczak, Olga Knap, Agnieszka Rytych, Adam Semik, Kacper Szczepanowski

33 strony

Dodatek przygotowany wspólnie z IAB Polska.

Plik do pobrania pdf (1,5 MB)

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.