W dodatku "Identyfikacja wizulana" między innymi:

Ustalanie tożsamości
Kreowanie wizerunku to praca zmierzająca w kierunku jak najlepszego odwzorowania tożsamości marki. System identyfikacji wizualnej jest jednym z ważniejszych elementów w całym procesie budowania tego wizerunku. Ale nawet najlepszy projekt CI powinien być weryfikowany i w razie potrzeby zmieniany. Historia marek to też historia różnych wizerunków.

Spójny wizerunek
Stworzenie spójnego wizerunku marki to zadanie stojące przed wieloma specjalistami. Na różnych etapach marką zajmują się marketerzy, działy PR oraz twórcy CI. Sukces marki zależy od jasnej koncepcji i dobrego współdziałania wszystkich zaangażowanych.

Opakowania w stylu eko
Zgodnie z najnowszymi trendami pudełko po butach nie musi być traktowane jako produkt jednorazowego użytku. Niebanalnie zaprojektowane i wykonane z bezpiecznych dla zdrowia surowców może służyć jako zabawka dla dzieci. Z kolei oryginalne opakowanie po butelkach może posłużyć jako abażur lampy. Wzornictwo opakowań zdominował styl eko.

9 stron
Custom w postaci pliku PDF.

  • O Dodatkach

    Biuro reklamy „Media & Marketing Polska” realizuje dwa rodzaje dodatków specjalnych - suplementy rocznicowe i okolicznościowe oraz custom publishing. Suplementy rocznicowe i okolicznościowe realizowane są dla klientów indywidualnych i dotyczą wyłącznie danej firmy (działalności, produktów lub jubileuszu). Custom publishing to dodatki dotyczące poszczególnych sektorów rynku. Zawartość redakcyjna dodatków jest wynikiem współpracy klienta z dziennikarzem ds. custom publishing.

  • Gdzie moge zakupić Dodatki

    Dodatki są dostępne tylko i wyłacznie w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup dodatek w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.